Mod Edit: Als je post reageer je altijd op het voorgaande gesprek, dit hoef je dan niet te quoten, en sowieso nooit hele postings quoten maar alleen de regel(s) waar je opreageert. |
Poster: Leadvraag me af waarom jij van alle mensen nou voor pioneer zou gaan :p Ik ook hoor, de mk3 is echt een mooie speler, en ook de club standard. verdere argumentatie voor de pioneer kan je in de talloze andere threads hierover lezen
Op dit moment zou ik voor de CDJ's gaan, zeker nu de nieuwe modellen er bijna zijn.
Poster: greupde sldz vinden ze bij technics niet de mooite waard om nog geld in te stoppen, ga er dus ook maar niet vanuit dat hij beter wordt dan dat hij is. *@Greup: Heb je dat van een betrouwbare bron? Werken ze dan aan een betere digital turntable?Op dit moment zou ik nog steeds kiezen voor de CDJ-1000MK3 als ik het geld had.Maar inderdaad gaat het om de CDJ-1000MK3, DN-S3500 en de Technics SLDZ-1200, misschien ook de Numark CDX/HDX. Allemaal hebben ze eigenschappen die de anderen niet hebben. En voor de prijsklasse waarin ze zitten mag je eigenlijk verwachten dat elk van ze alles zou moeten kunnen.
Poster: Winston@Greup: Heb je dat van een betrouwbare bron? Werken ze dan aan een betere digital turntable?zoals lead ook al aangaf, Techincs is niet meer bezig om de sldz tot een foutloze machine te maken.En of ze aan een nieuwe werken weet ik niet. Ik vermoedt eigenlijk niet. De dj wereld is namelijk voor technics niet echt een grote bron van inkomen, en ik vermoedt dat het financieel handiger zich daar uit terug te trekken.
Poster: maartenappelo
maar goed de technics is ook wel stukje goedkoper dan de mk3. De technics is ook wel wat gevoeliger voor on the road. Hij zal veel worden gebruikt on the road en zouden de enigste leverancier zijn in ons gebied maar naar de technics is (NOG) niet zo veel vraag maar de vraag is of dat nog komt:P de mk3 zijn nu echt populair hier
Poster: maartenappelo
tja of ik koop ze allebei :P technics voor thuis en de pio voor in de verhuur dan maar:P of een dikke set thuis make met alle 4 (A) Alhoewel ik van mij leverancier hoor dat de technics wel meevalt als je de nieuwste versie hebt. dus niet die digitale muk, zoals op zo filmpje te zien :o toch maar ff kijken of ik ze ergens kan testen dat zou perfect zijn :O Pioneers al getest en blijven goed maar wil de technics testen bied iemand zich aan:P??
mvg,
maarten
Poster: greup
Uiterraard is die wel erg mooi
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.