Poster: TheTapDanceR
jahoor ik helemaal vet me best doen:P komt Phenix eraan zetten met een Handleiding:P
Poster: TheTapDanceR
hmm geen gebruiks aanwijzingappart ik heb de RMX30 en er zitwel degelijk een gebruiksaanwijzing bij..
maar ik zal je even snel helpen:Koptelefoon:
- Je hebt 4 Kanalen, boven elk kanaal zitten 3 ronde (draai)knopjes.
- De Metalen knop kan je indrukken zodat hij omhoog wipt; nu kan je je fader instellen of hij, als je hem naar beneden trekt, langzaam het volume dempt of op het laatst in 1x cut.
- De Groene Knop: de Cue regelaar. Als je op Kanaal 1 de Groene indrukt hoor je kanaal 1 door je koptelefoon, etc. Natuurlijk is het mogelijk om meerdere Kanalen tegelijk te beluisteren.
- De Rode Knop: Reverse. Ik vind het een totaal overbodige knop, want hiermee kan je instellen of je de volume wil laten opgaan als je de Fader omhoog doet of juist naar beneden.
- Door dus een kanaal te selecteren d.m.v de Groene/Cue Knop kun je luisteren met je koptelefoon. De Koptelefoon regelaars zitten bij de RMX40 Links van je, dit zijn 2 draaiknoppen: Cue en Cue Level.
- Cue Level: hiermee stel je in hoe hard je je volume wil door je koptelefoon. (1 t/m 10)
- Cue: Hiermee kan je bepalen hoe je je koptelefoon wil beluisteren. Alleen het door jouw gekozen kanaal of ook de Master Output (->wat er naar je versterker gaat.) Zo kan je dus beter luisteren of de mix wel goed loopt.
Ik hoop dat ik je nu een stukje verder heb geholpenals je eerst zelf eens lekker gaat kloten met je mixer kom je ook al een heeel stuk verder
Goed samengevat:D