CD Mixxing Link
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ace    posted on 17-03-2004 22:49
Hallo, Ik ben op zoek naar de cd "Mixxing Link" van Roonie G. In Amerika wordt deze cd samen geleverd met de CDJ-1000 & CDJ-800. Deze cd bevat samples, beats, ... . Dus als u kunt helpen.

What do you think about CD Mixxing Link ??

Vote :   

Lead    posted on 17-03-2004 23:33
Hi Ace, Welkom op de DJ-Resource... Dat als eerste Winking my eye Ik weet welke cd je bedoeld, ik heb deze zelf niet, maar heb eigenhandig ook eens een stapeltje van die DVD's (Scratching for your Grandma) naar Nederland gehaald. Je kunt de CD gewoon op Roonie's website bestellen : http://www.roonietunes.com/store.html. Er komen echter wel $10 bij voor verzending van internationale bestellingen. Wordt het bij elkaar zo'n $25 (een kleine ?20, dus dat valt nog mee). Naar mijn idee zal dit de enigste mogelijkheid zijn om aan die CD te komen. De CD wordt niet door iemand of een organisatie naar Europa geimporteerd, tenminste niet waar ik vanaf weet.... Laat nog even weten als je iets anders vind dan bovenstaand ?
Let the BASS be louder
Ace    posted on 18-03-2004 12:53
Ik heb een mail gezonden naar "promoonly". Nu wacht ik nog op antwoord. Maar in het verleden heb ik dat als eens geprobeerd, en toen zei men dat ze de CD niet naar Europa stuurden. Ken je anders nog wat goede cd's met samples, etc. of sites met graties samples, die je kan gebruiken op een CDJ-800. Ps. Bedankt voor de info
Lead    posted on 18-03-2004 17:02
check de downloads op deze site eens... daar staan wel wat dingen aan samples in. Probeer een in je P2P programma (Kazaa, DC++ oid) te zoeken naar Audio met als zoek-term : Sample, sound effect, loop. Zo heb ik inmiddels een flinke database kunnen opbouwen met veel verschillende dingen erin. Probeer anders eens via de website van Roonie G een mail naar hem te sturen...
Let the BASS be louder
Ace    posted on 18-03-2004 22:30
Heb ik al gedaan, maar die echte coole samples die bijvoorbeeld op sets van q-bert worden gebruikt vindt je daar niet, of toch heel moeilijk. K'heb dus ook een mail gestuurd naar Roonie G. En ondertussen ook eens geinformeert in verband met die DVD, ik neem aan dat deze ook niet te verkrijgen is in Begli??

This is an old Topic

No new postings for 7.638 days.
 Post CommentThat would be 254.6 months
or a whopping 20.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

75 Users online: 25 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 5.644
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.771.550