Ra-Ra hoe kan dit?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

altraxx    posted on 13-05-2006 11:28
hallo mensen,

is het jullie nooit opgevallen dat er van sommige producten meerdere copies van zijn?!
hier is een voorbeeld:

BST CDD 450 & Omnitronic CDP-2400

bst cdd 450
Bst

omnitronic
omnitronic

Is het dan van de zelvde fabriekant? zo ja warom verkoopt ie t dan onder een andere naam veel goedkoper? ik snap t niet weet iemand warom ze dit doen :D??

en ohjah zit er kwaliteitsverschil in want ik wil graag deze set aanschaffen:

zonder de versterker dan.
wat vinden jullie ervan? maakt het iets uit van welk merk ik de cdspeler/mengtafel pak? want er zit wel n prijsverschil in!

Gr altraxx

What do you think about Ra-Ra hoe kan dit? ??

Vote :   

dancedimension    posted on 13-05-2006 11:38
dit is duidelijk OEM --> Original Equipment Manufacturer, en waarom de een goedkoper is dan de ander, dat licht aan bijvoorbeeld bepaalde service afhandelingen etc. Bijv. Omnitronic heeft SUPEROEM draaitafels voor een prikkie, waarom, omdat omnitronic ontsettend veel van die die bakkies heeft ingekocht en daarom voor een kleinere prijs kan verkopen. Kwaliteit is identiek, de 1 heeft wat andere looks dan de ander en soms kom je ook tegen dat bij de ander een extra optie is toegevoegd, en wat ik ervan vind,  ik vind het prima want de kwaliteit is echt heel goed! ik heb zelf de Citronic cd-6 ultima, precies zo 1 als hierboven alleen in het zwart, mijn mening .. perfect! voor als je kijkt wat je voor de prijs allemaal krijgt!
altraxx    posted on 13-05-2006 11:45
ok thnx weer wa geleerd , ik kwam dit vaker tegen dus ik d8 wa krijgen we nou, maar nu weet ik t. dus t is n dtrak setje. en die cd speleres draaie die fijn? reageren ze snel enzo?

gr dj altraxx
dancedimension    posted on 13-05-2006 11:56
ikzelf ben er zeer tevreden over, effecten zijn leuk in bepaalde overgangen, reageert goed en snel, bij mij is er nog geen 1 cd blijve hangen/overgeslagen, terwijl sommige er echt niet meer uit zagen. De scratch is ook erg goed vind ik zelf, mja, ik gebruik die toch nooit. De loop-functie werkt ook gewoon naar behoren en de cd-speler is anti-shock en die werkt ook gewoon goed. voor de prijs is er in mijn ogen geen betere cd speler Ik zal je btw. ff PM'en
User edit by dancedimension on 13-05-2006 @ 11:57:52 (6%)
altraxx    posted on 13-05-2006 12:03
Poster: dancedimension
ikzelf ben er zeer tevreden over, effecten zijn leuk in bepaalde overgangen, reageert goed en snel, bij mij is er nog geen 1 cd blijve hangen/overgeslagen, terwijl sommige er echt niet meer uit zagen. De scratch is ook erg goed vind ik zelf, mja, ik gebruik die toch nooit. De loop-functie werkt ook gewoon naar behoren en de cd-speler is anti-shock en die werkt ook gewoon goed. voor de prijs is er in mijn ogen geen betere cd speler Ik zal je btw. ff PM'en

ok mooi zo! ik zal hem ff gaan checke dan!

gr altraxx
robbert    posted on 13-05-2006 12:26
Ik zou toch nog eens goed gaan rond kijken, want voor dit geld is er nog echt veel moois te koop. Kijk bijvoorbeeld ook eens naar Numark dubbelaars www.numark.nl

Ik zou nog eens goed rondkijken voordat je een beslissing neemt.

ScottB    posted on 13-05-2006 12:41
JB-systems en American Audio hebben ook veel OEM spullen.
Lead    posted on 13-05-2006 13:46
Gebruik ook de search eens en zoek op EOM, dan vind je een aardige hoeveelheid aan info over dit onderwerp. Veel van de wat voordeligere budgetmerken zijn van binnen allemaal het zelfde en er zit alleen maar een ander kleurtje buitenkant omheen.

Dit is niet noodzakelijk slecht, maar maakt dingen wel onduidelijk.... Ga in zo'n geval af op het merk dat je de beste service kan bieden.
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 6.846 days.
 Post CommentThat would be 228.2 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

70 Users online: 12 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 1.562
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.573.715