Poster: Abc123gewoon strak trekken en je draad volledig openleggenIk heb 1 dom probleempje met myn snoer van myn koptelefoon.
Hij is helemaal opgerold en kryg het niet echt goed
iemand een oplossing?
Poster: _ruud_ik heb effe een vraagje is het snoer van de
---RP DH-1200
---RP Dj-1210
te vervangen?
wil een van deze 2 kopen.
Poster: tairip
Als je een beetje handig bent kan je deze wel zelf vervangen!
De onderdelen zijn gewoon los te koop, in dit geval de snoertjes!
Zelf heb ik de RP-DJ1210, super hoofdtelefoon de enige die nog niet kapot is gegaan bij mij!
Poster: _ruud_ik heb effe een vraagje is het snoer van de
---RP DH-1200
---RP Dj-1210
te vervangen?
wil een van deze 2 kopen.
Poster: dancedimension
ik heb zelf de rp-dh 1200, van de rp-dh 1200 kan je het snoer makkelijk vervangen, is een los snoer namelijk die je in een soort van halve draai in je koptelefoon zelf steekt, dus kwestie van bestellen van zo'n draad en klaar.
Poster: DNR
probeer de search
ps ik heb al gesearched en ik kan me herinneren dat het een zwarte Background had,,
Poster: Luka_Z
Hey ik zoek een link die ong een jaar geleden op de (voormalige .nl site) is geplaatst dus hij staat hier ook nog wel..
het was een link naar een Site waar opstond hoe alle stylen zijn ontstaan, wanneer en vanuit welk genre..
Poster: ScottB
Ik heb ff een vraagje kun je een CD-RW her gebruiken(ik dacht van wel). Moet je hem dan eerst leeg maken? Want als ik heb gewoon in mijn brander doe geeft hij de foutmelding; plaats lege cd in lade.
Poster: the-melody
dus jij koopt geen nummers online?
Poster: _Ivan_
Ik gebruik overigens zelf geen CD-RW voor het draaien
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.