Korte kleine gear vragen (KVT) (43/43)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Camino    posted on 11-05-2006 09:54
Hey... als je kleine vraagjes (b.v. met een ja/nee antwoord) hebt waarvoor dat het niet de moeite is om een nieuwe thread te openen kan je ze hier posten.

Ik begin alvast: hebben de pitch faders op draaitafels een resolutie, of is het gewoon een analoge fader die de stroom naar de motor bepaald?

What do you think about Korte kleine gear vragen (KVT) ??

Vote :   

MaximDJ    posted on 26-12-2010 17:51
Poster: Rusafli
Niemand ervaring met lasers ?

quote:

Klein vraagje voor de laser experts:

Is een groene laser van 100mW genoeg voor een zaal van 10m bij 25m ?

(Ik gebruik twee hazers)

Ben bang dat je dan te kort komt. Neem voor dit soort zalen mijn laser van 400mW mee. Je zult je laser wel zien, maar zeker niet duidelijk of overheersend. Als je er nog een paar Parren bij hebt valt ie compleet weg...
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Bonchanoize    posted on 23-01-2011 19:29
Klein vraagje: Ik gebruik voor mijn geluidsoutput momenteel een versterker van een afgedankt surroundsysteem (en de daarbij horende boxen). Dat werkt prima, maar geeft toch niet de kracht die ik graag zou hebben. Nu kom ik tot mijn vraag: Als ik meer kracht wil, moet ik dan enkel mijn boxen vervangen of ook mijn versterker?
Let the magic begin
Ziax    posted on 23-01-2011 19:34
Je boxen moeten het vermogen van de versterker kunnen volgen. Maar als je versterker niet krachtig genoeg zal zijn voor je boxen ga je er ook niet danig meer volume uithalen me dunkt Happy, laughing
TH3llC    posted on 23-01-2011 19:35
hier is deel 2 van dit topic, deze is vol dus verder gaan in deel 2
User edit by TH3llC on 23-01-2011 @ 19:35:39 (100%)
Bonchanoize    posted on 23-01-2011 19:36
Als ik nieuwe boxen zou kopen, maak ik me meer zorgen over de kracht van de versterker, dat de versterker niet kan volgen. Ik denk dat ik eerst de boxen ga kopen en dan zien of mijn versterker het aan kan, als dit niet het geval is, kan ik nog altijd een nieuwe versterker kopen
Let the magic begin
TH3llC    posted on 23-01-2011 19:37
Poster: Ziax
Je boxen moeten het vermogen van de versterker kunnen volgen. Maar als je versterker niet krachtig genoeg zal zijn voor je boxen ga je er ook niet danig meer volume uithalen me dunkt Happy, laughing

als jij een goede versterker hebt gaat dat, het is alleen niet aan te raden denk ik.
voor mn booth bij mn vriendin te zetten heb ik pas een versterker bijgekocht, eentje van kenwood geeft 4x 50 watt rms
en er staat 2 speakers op van 350watt rms en 1 subwoofer van naar schatting 400 watt..
en de kwaliteit is enorm goed! en volume ook
Sebasz    posted on 23-01-2011 20:07
We mogen hier verder?Cool

Thnx?TH3llC?Cool

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

66 Users online: 4 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 12.993
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.096.180