Poster: Look
Kan het kwaad als ik mijn 2 KRK RP6 G2's op hun kant neerleg in plaats van rechtop?
Poster: Meks
Normaalgezien niet . All? bij luidsprekers in het algemeen dan. Voor vervoer is het beter dat je ze met de speakers langs boven legt inplaats van op hun zij. Zodat je de conus niet beschadigt.
Een tipis om bij vervoer passieve boxen 'kort te sluiten' Dit doe je door je + en - van je luidspreker inhang aan elkaar te hangen. Dit is omdat bij vervoer je conus (van je woofer) gaat bewegen en door grote schokken kan beschadigen.
Een bewegende woofer wekt namelijk zonder dat je het weet spanning op . En door deze kort te sluiten wek je een tegen EMK op (= een kracht die het bewegen gaat tegen houden) .
Hopelijk is dat een antwoord op je vraag
Poster: spilo
Oh yes nog iets... Ik moet kiezen oftewel een opgeknapte SL-1200 voor 275+dan nog naald appart etc etc OF een gloednieuwe reloop RP-4000 voor 239 en dan nog evt naaldje...
Poster: Vassilli
Even een klein vraagje! (Daar is dat topic immers voor)
Ik ga binnekort een Djm 700 aanschaffen, en ik ben erg gesteld op de 'feel' van de Djm 800 knoppen.
Zitten op de Djm 700 dezelfde knoppen? (Alleen een andere kleur maar dat wist ik al) Of is het ook mogelijk om knoppen voor de Djm 800 te kopen en die op de 700 te zetten?
(Vraag is iets groter geworden dan ik dacht, maarja!)
Alvast bedankt!
Poster: djdolivieira
Is niet helemaal waar wat je zegt. Maar er zijn speaker die horns hebben die?een magneet hebben die op een plek is gemonteerd dat je?die ze absoluut niet?op hun zij mag leggen. Want dan breek de magneet af. Maar dat is bij KRKs niet het geval. ??
Poster: Sjoewe
Ik zou toch voor de SL's gaan. Fijne tafels, zeker in vergelijking met de RP4000.
Daar was ik al bang voor.. Jammer.
Zouden de knoppen van de 800 er op kunnen?
Daar was ik al bang voor.. Jammer.
Zouden de knoppen van de 800 er op kunnen?
Poster: DJBas
dit heb ik toevallig een tijdje geleden bij bax gevraagd, de eq-knoppen zijn rubber net als de 800.
de andere knoppen zijn idd plastic. volgens hen is het niet onmogelijk maar ze raden het af om knoppen van de 800 op een 700 te zetten
Poster: JoepJe zegt t zelf al; 1 output, 1 kanaal. Nee dus.
Ik heb ook even een kort vraagje.
Kan ik de geluidskaart van mijn BCD3000 gebruiken om geluid naar kanaal 1 en 2 op mijn mixer te sturen?
En zo ja, hoe moet dat? Ik zie namelijk maar 1 stereo output op de BCD3000...
Oja, ik gebruik Traktor
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.