Poster: djdolivieira
Is niet helemaal waar wat je zegt. Maar er zijn speaker die horns hebben die?een magneet hebben die op een plek is gemonteerd dat je?die ze absoluut niet?op hun zij mag leggen. Want dan breek de magneet af. Maar dat is bij KRKs niet het geval. ??
Mijn excuses maar toch is het zo. Of hoe ga jij de wetten van magnetisme tegenspreken

. Je mag er zeker van zijn dat het zeer veel uitmaakt of je dat doet of niet. (voornaamlijk bij groote luidsprekers dan) Ik zeg niet dat veel mensen het doen , maar het helpt zeker en vast. En dan spreek ik uit ervaring

En wat je vertelt over het gewicht van die magneten mag je mij toch eens uitleggen hoe deze dan al staan wordt opgevangt?
Wat maakt dat nu uit of je die recht plaatst of op zijn zij? ( let niet op mijn gebrekkige teken kunsten XD)

eddit:
@
EstacyEen connector maakt toch niet uit. elk passief systeem werkt op de zelvde mannier. Neem gewoon een apparte XLR connector en sluit de + en de - binnen in de connector kort. Gebruik dan gewoon die speciaal gemaakte connector bij vervoer. Natuurlijk kan je dan je luidspreker niet meer op zijn zij leggen. want je connectortje licht in de weg.
Trouwens zijn die krk's nie actief?. Want het zou raar zijn dat een passief systeem XLR gebruikt. Meestal izij het voor passieve systemen speakon - connectors
zij aanzicht staand