Poster: mainDat kan inderdaad. Ik weet niet precies meer hoe, maar dat is zeker mogelijk
nope, maar ik gebruik midi controller, is dat midi assignable?
Poster: main
is dat midi assignable?
Poster: Roalin
Offcourse! Alle functies kun je op midi en keyboard toewijzen.
Je gaat naar de controller manager (in Traktor), klikt op Add in, gaat naar View en je pakt de Only browser toggle. Als je hem op hold zet, gaat ie weer terug als je het knopje loslaat, en als je hem op toggle zet blijft ie op de browser (beetje omgekeerde wereld, komt omdat ie al toggle is, en 2 maal toggle wordt dan hold...?)
Poster: djdolivieira
Roalin @?ff nog een vraagje. Nu heb ik hem toegewezen en een knop. Als ik de knop indruk doet tie het gewoon maar als ik hem loslaat gaat die weer terug. Is er een moglijkheid hem ook als je hem druk en loslaat dat die in de brouwser scherm blijf staan en dat wanneer je ehm daar na weer druk dat dan weer in deck modus staat.
Poster: Look
Zou iemand mij even kunnen helpen met het uitzoeken van een TV/computerbeeldscherm?
Ik twijfel tussen de?Samsung P2470HD?en de?Akai AL2425CI.Andere opties zijn natuurlijk ook altijd welkom, maar liever niet groter dan 30' en duurder dan 400 euro!
Poster: LibertyNL
Voordat ik overstapte naar mijn 2* 30' Apple monitoren maakte ik gebruik van 2x Samsung Syncmaster 2494 monitoren (24' en goedkoper dan 400 euro)?
Poster: Bootstrap
Je moet hem dan veranderen van 'Hold' naar 'Toggle' in je midi mapping.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.