Poster: Estacy
ook een vraagje, ik hoorde ooit iemand zeggen dat je een versterker nooit verticaal mag zetten, omdat de trafo dan af kan breken en van alles beschadigt, toch zie ik veel mensen die hun versterker w?l verticaal zetten, kan dit kwaad?
Poster: Mixt-Ape
Pas wel op, als je het gewoon open laat kan er een hoop stof inkomen, zet het Xfader plaatje er terug op!
Poster: djdolivieira
Nee dat is een software controller kan alleen in combinatie met een Computer. ?
Poster: TheHunter
?midden: Subwoofert ?18 inch 40 hz naar 250 hz 600 watt
Poster:?TheHunter
Poster: Airstate
een klein vraagje, te klein voor een nieuwe thread... onder normale omstandigheden, hoe lang zou dj gear kunnen meegaan (ik denk dan aan de numark axis 4)
weet je zeker dat die subwoofer zo hoog gaat? er is een flink verschil tussen subwoofer en woofer.?
Poster:?TheHunter
Enn, kan het kwaad om 850 watt versterking te gebruiken op 600 watt rms / 1200 watt peak speakers?
Verre van, 1.5 keer het vermogen van de luidspreker wordt aangeraden (in RMS natuurlijk) Bovendien is het continu vermogen van de Dapjes (die bedoel je denk ik) 1000watt, dus je kunt zelfs nog een zwaardere versterker er aan hangen.
Poster: timmy90
hang van allerlei dingen af,
gaan ze mee op pad,
wordt er gerookt bij de gear,
draai je elke dag, elke week, elke maand...
kijk, je gaat nu een subwoofer als woofer gebruiken, dus niet het sublaag maar het laag. het nog hoorbare, maar ik zou gewoon eens ff gaan testen en kijken wat het beste en hardste klinkt. 't zal best knallen, als de topjes het maar bijhouden, ik hoop niet dat dat skytec dingen zijn, want die DAP sub die gaat behoorlijk.
vergeet niet dat je hi-fi speakers hebt, en niet PA. maar 20 man achtergrond muziek moet lukken
Poster: MichaelH
Als ik audcity gebruik om te recorden, krijg ik heel slecht geluid voor bass, Zelfs al staat mijn gain en master zo laag, dat ik het bijna niet door mijn speakers hoor? Oplossing/ beter programma?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.