Poster: niiicola
Ik heb nog een vraagje.. Ik zou zo'n busje met perslucht willen kopen zodat ik m'n gear eens goed van binnen kan schoonblazen, maar hoe heet zo'n busje? Ik kan het niet echt op internet vinden en ik weet dus ook niet hoe duur dat is
Poster: djvir20
WAAR KAN IK DE A-TRAK REMIX VAN HEADS WILL ROLL VAN DE YEAH YEAH YEAHS VINDEN ? gratis ?
WAAR KAN IK DE A-TRAK REMIX VAN HEADS WILL ROLL VAN DE YEAH YEAH YEAHS VINDEN ? gratis ?
Poster: Esmee
Omg Capslock is zooo 2009!
Omg illegaal is zooooo 2009!
Omg ik vind hem meteen als ik het intype in google!
Omg t begint met zippy waar je op moet klikken
Omg ik gebruik teveel OMG (niets op jou hoor lek3ct maar ik ben omg echt helemaal zat ik hoor het overal op school enzo... echt schijt irritant)
Poster: hoppieniemand? even voor de duidelijkheid als ik op mijn midi keyboard twee keer op een toets druk, krijg ik dit -- maar ik wil dit - -
ik heb een probleem met fl studio 9, als ik met een midi keyboard een beat wil maken, dan staan al die blokjes tegen elkaar aan, hoe kan ik instellen dat daar ruimte tussen zit? of zorgen dat ie op een soort play staat waardoor ik op bepaalde plaatsen zo'n blokje kan zetten?
Poster: hoppie
niemand? even voor de duidelijkheid
als ik op mijn midi keyboard twee keer op een toets druk, krijg ik dit -- maar ik wil dit - -
Poster: hoppie
maar al wacht ik een uur, er zit nog steeds evenveel ruimte tuusen de blokjes
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.