Poster: the-melody
hoe kun je dan zien, hoever een laser schijnt?
Poster: Winston
Haha. Je poster maker wil je zeker een lesje in bescheidenheid geven. Want 1.8 klinkt minder indrukwekkend dan 1800. Volgens mij geven ze het alleen daarom in mW aan.
Kort vraagje:
Als ik een appel op een digitale weegschaal ( A ) leg, zie ik op het display 112,126 g.
Zet ik dezelfde appel op een andere digitale weegschaal ( B ), lees ik af 112,1 g. Betekent toch niet dat de appel 0,026 g is kwijtgeraakt!
Als ik nu 2 modellen cd-players heb, zeg A en B. Hun pitch faders, in elk geval de schuifnaden zijn even lang, precies gelijk, zeg maar 10 cm.
Op A lees ik op het display 0.0%
Op B lees ik 0.00%
Kan ik even goed de bpm's gelijkstellen op A en B? Ja of nee?
quote: |
Poster: Winston Kort vraagje: Als ik een appel op een digitale weegschaal ( A ) leg, zie ik op het display 112,126 g. Zet ik dezelfde appel op een andere digitale weegschaal ( B ), lees ik af 112,1 g. Betekent toch niet dat de appel 0,026 g is kwijtgeraakt! Als ik nu 2 modellen cd-players heb, zeg A en B. Hun pitch faders, in elk geval de schuifnaden zijn even lang, precies gelijk, zeg maar 10 cm. Op A lees ik op het display 0.0% Op B lees ik 0.00% Kan ik even goed de bpm's gelijkstellen op A en B? Ja of nee? |
Kort vraagje:
Als ik een appel op een digitale weegschaal ( A ) leg, zie ik op het display 112,126 g.
Zet ik dezelfde appel op een andere digitale weegschaal ( B ), lees ik af 112,1 g. Betekent toch niet dat de appel 0,026 g is kwijtgeraakt!
Poster: WinstonWaarvoor staat LFO? Het heeft wat te maken met sound effecten.
Poster: phoz
Vraag : maken jullie jullie cd tabletops vast aan jullie case?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.