Poster: ceesietopc
Aangesloten op de PS/2 poort neem ik aan?
RTFM / LMGTFY
NL handleiding blz. 27: omzetten naar francais.
Poster: lek3ct
Ik heb een toetsenbord aangesloten op mijn dn s3700. Maar ik merk dat het in QWERTY staat. Aangezien ik in Belgi? woon, heb ik alleen AZERTY toetsenborden.?
Weet er iemand hoe je van QWERTY naar AZERTY kan gaan?? Want in de instellingen kan ik het niet vinden...
Poster: Esmee
ff kijken hoe t moet (dat staat er natuurlijk niet bij...
Poster: TwizzNee dat kan niet en ook niet op een iMac daar gebruik je hem voor frontrow.
Is het mogelijk om de Apple remote die ik bij mijn Apple Universal Dock (voor iPod) kreeg, zo in te stellen dat ik er iTunes mee kan bedienen?
Ik weet dat het bij een iMac oid wel kan, maar daar hoort de Remote eigenlijk bij de Mac zelf(IR Receiver zit in de mac zelf)
Ik heb btw helaas een laptop met Vista(bah bah:P)
Poster: djdolivieira
Ik kan alleen maar QWERTY werken.
Poster: dunky
ik heb geen idee of ik het dj'en leuk vind/ga vinden en of het wat voor mij is. Het enige wat ik er eigelijk mee wil bereiken, is echt met muziek bezig te zijn ipv van er alleen maar statiesch naar te luisteren(wat me ook al een ongelofelijke kick geeft). Alleen op mijn eigen kamer voor de lol draaien zeg maar, niet op feestjes.
Is het dan slimmer om een goedkoop midi virtualdj achtig controllertje te kopen voor 100 euro, of kan ik beter echte cdspelers met mixer aanschaffen (denon 1000's met denon x120 bijv.)? Ik kan me toch wel voorstellen dat daar een merkbaar verschil tussenzit. Of is het zo dat als ik het mixen al niks vind met een goedkoop midicontrollertje op mn laptop dat ik het "echte mixen" op dure apparatuur ook niks ga vinden.
inprencipe kun je met een midi controller net zoveel, of vaak zelfs meer dan de meeste goedkope cd spelers. Dus als je het daarop niet leuk gaat vinden denk ik dat je het ook niets vind op cd's. Ik zou zelf eerst een midi controller kopen. Als je het na een jaar nog dagelijks gebruikt en het gevoel hebt dat je iets mist kun je altijd nog voor cd's gaan of verder digitaal uitbreiden. Het is zonder van ej geld als je eerst wat koopt en het dan niet leuk vind.
Poster: Prozei
Nee dat kan niet en ook niet op een iMac daar gebruik je hem voor frontrow.
inprencipe kun je met een midi controller net zoveel, of vaak zelfs meer dan de meeste goedkope cd spelers. Dus als je het daarop niet leuk gaat vinden denk ik dat je het ook niets vind op cd's. Ik zou zelf eerst een midi controller kopen. Als je het na een jaar nog dagelijks gebruikt en het gevoel hebt dat je iets mist kun je altijd nog voor cd's gaan of verder digitaal uitbreiden. Het is zonder van ej geld als je eerst wat koopt en het dan niet leuk vind.
Poster: feestbeestKan je veel en veel beter de 3000 kopen als je van Behringer wil, support voor meer besturingssystemen die je anders niet hebt.
Ligt eraan,
Als je eentje met interne kaart koopt dan niet eentje (dus dan alleen midi, dan zul je echt een geluidskaart moeten kopen.
Kijk maar eens naar de BCD 2000(uit me hoofd ,hij kost dacht ik 170 euro)met interne kaart.(Leuke controller is dat btw!)
Veel s6!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.