Poster: timmy90
wat de denken jullie hiervan? pro 18 s van jb systems...
kan hem kopen voor 150 euro, zonder versterker? fzo...
Poster: hoppie
heb een vraagje, welke speakers moet ik nemen bij 2x jb tsx 15
Poster: hoppie
ja 250 watt
Poster: timmy90
okidoki, maar is de kwaliteit een beetje oke?
heb niet echt veel ervaring met die dinge
Poster: qntr0l
Een klein vraagje wat betreft Traktor Scratch Pro (tijdcode pakket).
Is het mogelijk de software hiervoor appart te kopen? Ik kan namelijk goedkoop aan een Audio8, multicore kabels en timecoded CD's komen. Op verschillende sites wordt software aangeboden, maar dan in de vorm van Traktor Pro. Ik hoorde dat in de Scratch versie DVS plugins (oid?) zijn ingebouwd. Hoe zit dit precies!?
Poster: qntr0l
Hmm, dat is wel suckie, aangezien in die kabels, CD's en vinyl's al heb. Ik had eigenlijk gehoopt dat ik gewoon alleen de software aan kon schaffen. Als ik op b*x kijk, zie ik ook alleen het Traktor Pro pakket staan voor ongeveer 130 euro. Dit gaat dus niet werken, aangezien deze de DVS plugins niet heeft?
Poster: jannickv
dat is idd enkel voor met midi te werken... als je timecode wil gebruiken heb je die plugin nodig...
ik mag dit niet zeggen maar er zijn nog manieren om aan die software te komen...
Poster: djdolivieira
Ik ga de mijne ook halen van de week. Maar dan Trahtor Duo scratch hij is in de aanbieding.
Poster: lek3ct
Ik heb een toetsenbord aangesloten op mijn dn s3700. Maar ik merk dat het in QWERTY staat. Aangezien ik in Belgi? woon, heb ik alleen AZERTY toetsenborden.?
Weet er iemand hoe je van QWERTY naar AZERTY kan gaan?? Want in de instellingen kan ik het niet vinden...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.