Poster: matezo
ik heb momenteel 225 euro over voor speakers. Kan ik bevoorbeeld nu een krk kopen en daar alvast mee draaien ? (zet ik hem gwn als monitor aan men rechter oor)...?
Poster: Estacy
yep, allebei 200w. voor kleine feestjes en thuisgebruik ruim voldoende
Poster: Estacy
de vibe 10 past beter bij je amp, en is compacter. voor de subs heb je een aparte amp nodig ja, en een crossover als de subs niet intern gefiltrd zijn
Poster: matezo
bedankt voor de uitleg.Ik was eigenlijk al op de hoogte van actief en passief en de types maar toch bedankt voor de klare uitleg! Het ging me eerder over de vulling van de ruimte en het geluid zelf etc. wanneer je met maar 1 monitor draait?
Poster: timmy90
en zon 15 of 18 past ook bij 2 vibe 10's?
en welke versterker raad je dan aan?en die crossover, hoe sluit je dat ongeveer aan?
kent er iemand het verscil tussen de vibe serie, er is vibe 10 en vibe 12, maar ook vibe 10 mkII en vibe 12 mkII, buiten de vorm zie ik zelf niet echt verschillen..
Poster: MaximDJ
Ik heb ervaring met de Vibe 12". Tis een goede speaker voor zijn geld. Gaat knoerhard, best zuiver, alleen wel een beetje lomp.
welke versterker gebruik je?
wat bedoeld je met lomp?de groote fzo?
zou hij aan te sturen zijn met de ax 700 van jb systems?
Poster: EstacyUpdate van MK1 is MK2
tussen de mk1 en mk2 zal wel verschil zitten qua onderdelen, power, kwaliteit enzo
Poster: timmy90Vergelijk beider technische gegevens, zo weet je of het passend is
ga voor met de ax 700 wss 2 x vibe 12 mkII?en achteraf een JB-Systems VIBE 15 SUB MKII erbij, goede keuze denken jullie?
maar past die versterker bij de vibe 12's??
Poster: Tekhead
Vergelijk beider technische gegevens, zo weet je of het passend is
versterker is 2 x 200watt en boxen 250w rms, gaat dat?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.