Poster: djdolivieira
Heeft dit met korte gear vragen te maken? No offense maar volgens mij niet. en nogmaals wat maakrt nou uit of ik nou Pro++++++++++++++++ ben of Semi member Interseert me geen bal.
Laten we mekaar van nuttige infomatie verzien en niet zitten zeuren over die status.??
Heeft dit met korte gear vragen te maken? No offense maar volgens mij niet. en nogmaals wat maakrt nou uit of ik nou Pro++++++++++++++++ ben of Semi member Interseert me geen bal.
Laten we mekaar van nuttige infomatie verzien en niet zitten zeuren over die status.??
Ja toch. Gaat toch niet over de status. ik leer wat van jou en jij weer van mij. we hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn. Maar we zijnn hier om elkaar wat bij te brengen en mekaar ervaringen uit te wisselen.
Zo zie ik het. Laats nog met de webmaster over gehad. Dat is de funktie van deze site.
Nu maar weer back on topic.
Poster: timmy90
ik heb vzn tekhead een vx 700 overgekocht, ga hem van de week ophalen,
nu zoek ik boxen die bij deze versterker passen, kwam zelf bij de tsx 12 of tsx 15 uit van jb, maar er zijn er ongetwijfeld andere an betere, tis voor thuis en kleine feestjes,...
budget? liever wat meer betalen voor kwaliteit dan wat minder voor rommel...
nu zoek ik boxen die bij deze versterker passen?
Poster: Estacy
als je goed zoekt, zou je 2e hands wel wat mooie dynacords ofzo kunnen kopen, wat is je budget? die JB systems hebben we in de voetbal kantine ook, niet geweldig geluid, maar ze doen wat ze moeten doen. waar ik me zorgen om maak is de bouwkwaliteit. om kosten te besparen zitter er waarschijnlijk goedkope plasic handvaten aan (en die breken h??l snel) en het hout zal wel heel erg dun zijn, waardoor je een erg meetrillende kast krijgt
als je goed zoekt, zou je 2e hands wel wat mooie dynacords ofzo kunnen kopen, wat is je budget? die JB systems hebben we in de voetbal kantine ook, niet geweldig geluid, maar ze doen wat ze moeten doen. waar ik me zorgen om maak is de bouwkwaliteit. om kosten te besparen zitter er waarschijnlijk goedkope plasic handvaten aan (en die breken h??l snel) en het hout zal wel heel erg dun zijn, waardoor je een erg meetrillende kast krijgt
Poster: MeksPoster: Estacy
Het is niet alleen dat. Meestal zijn goedkopere luidsprekers ook gemaakt met goedkoope filters (bv eerste orde filters)?en goedkope?woofer en tweeter?er in.? Die filters zorgen er voor dat het juiste signiaal naar de juiste speaker gaat. Bv?lage?frequenties?naar de woofer en hoge?frequenties naar de tweeter. Als het een goedkoope filter is dan word er wel gefilterd ,maar gaan er nog teveel frequenties naar de verkeerde speaker. Zo?speel je gemakkelijker de luidspreker kapot.
Goede filter = vierde orde
ok, maar heb je dan ook suggesties van boxen die ik kan gebruiken met deze versterker?
Poster: Meks
Het is niet alleen dat. Meestal zijn goedkopere luidsprekers ook gemaakt met goedkoope filters (bv eerste orde filters)?en goedkope?woofer en tweeter?er in.? Die filters zorgen er voor dat het juiste signiaal naar de juiste speaker gaat. Bv?lage?frequenties?naar de woofer en hoge?frequenties naar de tweeter. Als het een goedkoope filter is dan word er wel gefilterd ,maar gaan er nog teveel frequenties naar de verkeerde speaker. Zo?speel je gemakkelijker de luidspreker kapot.
Goede filter = vierde orde
dus de vibe 10/12 kan ik perfect aansturen met mijn versterker zonder probleem?
aan de andere kant: als je amp zwaarder is dan je speakers, dan kun je em ook niet oblazen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.