Poster: Tekhead
constante toon ? ik neem aan dat je frequentie bedoeld (Hz - Khz) ? Ja de low pass wat bijstellen is veelal al voldoende.
Poster: qntr0l
Welke functies van de CDJ800MK2 kan je niet gebruiken als je traktor scratch pro gebruikt? Dit ten opzichte van gewone cd's?
Poster: djdolivieira
Is niet helemaal waar je kan de loops ook?niet gebruiken. Maar daar kan je weer de loops in traktor gebruiken.
Poster: niiicola
Bij Traktor Pro heb ik nu een mapping voor m'n BCD3000 van het internet gehaald, alleen als ik op het knopje scratch duw stopt hij met spelen, dan kan ik scratchen en als ik dan stop met aan het jogweel te draaien, gaat hij verder met spelen maar staat het knopje scratch uitgeschakeld.
Weet iemand hoe je kan instellen dat als je op scratch drukt dat hij dan blijft spelen en dat je tussendoor kan scratchen? Zonder dat het knopje uit gaat?
B.V.D.
Poster: wannes951
je kan de tijden niet zien, hoelang het aan het spelen is enz. maar voor de rest gaat alles.
Pff, weet niemand hoe je het moet oplossen?
Bij Traktor Pro heb ik nu een mapping voor m'n BCD3000 van het internet gehaald, alleen als ik op het knopje scratch duw stopt hij met spelen, dan kan ik scratchen en als ik dan stop met aan het jogweel te draaien, gaat hij verder met spelen maar staat het knopje scratch uitgeschakeld.
Weet iemand hoe je kan instellen dat als je op scratch drukt dat hij dan blijft spelen en dat je tussendoor kan scratchen? Zonder dat het knopje uit gaat?
B.V.D.
B.V.D.
Poster: Abram
Binnenkort weer een aantal kerstgala's en ik ben van plan dit jaar een hele snelle mix te maken met steeds korte bekende samples van kerstnummers, van de klassiekers tot de meest foute shit. Omdat ik in zo'n kort mogelijke tijd zoveel mogelijk tracks er doorheen wil jagen wil ik gebruik gaan maken van drie mix effecten: backspins, Touch/Release op de CDJ's en als derde mix mogelijkheid zo'n harde knal/explosie sample die je wel vaker in jingles en nummers in wat hardere stijlen tegenkomt.
Nu is mijn probleem dat ik geen knal/explosie oid kan vinden die genoeg power en diepte heeft om het lekker zwaar en aangedikt te laten klinken. Voorheen heb ik er al eens een dag de tijd voor genomen om er zelf een te maken maar helaas ben ik die kwijt en gezien de tijdsdruk heb ik daar ook eigenlijk geen moment de tijd meer voor..
Heeft een van jullie, pretty please with a cherry on top, zo'n sample voor me? Of een linkje naar een site waar ik 'm kan downloaden/kopen?
Poster: JoepEr zit een record knop in Traktor 3.
Hoe neem ik muziek op als ik gebruik maak van een BCD3000 en Traktor 3 LE of Traktor 3?
Heb ik daar iets extra's voor nodig?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.