Poster: Winston
@bootstrap: nee, kan geen line in signal zetten op een mic input
Poster: niiicola
Nog een vraagje, ik heb een volle?CD-RW in m'n laptop, maar als ik druk bij de windows verkenner op "de bestanden op deze cd-rw wissen" druk, loopt hij vast en valt m'n laptop uit...
Is er nog een andere mogelijkheid om de nummers er op te zetten en dat bestand wat er op staat te verwijderen?
Nog een vraagje, ik heb een volle?CD-RW in m'n laptop, maar als ik druk bij de windows verkenner op "de bestanden op deze cd-rw wissen" druk, loopt hij vast en valt m'n laptop uit...
Is er nog een andere mogelijkheid om de nummers er op te zetten en dat bestand wat er op staat te verwijderen?
Poster: Bootstrap
@ koene: we hebben al gevraagd of we dit mochten doen, maar dat mocht niet van de eigenaar Een andere optie voor ons is om xlr kabels te kopen en onze spullen direct in hun versterker te stoppen, dus ik denk dat dat hem wordt. Wel jammer dat we dan de CDJ's niet kunnen gebruiken..
Poster: Bootstrap
Ik heb het net geprobeerd op mijn eigen reloop rmx-40 en het werkt wel. Maar het is dus waarschijnlijk mono, niet ideaal..
Poster: Estacy
Wat als je een CDJ uitplugt, dat RCA kabeltje pakt en aansluit op je geluidskaart?
Poster: JollyJunkie
Zoiets heb ik dus ook...
Bas is van stukje van mijn booth vandaan veel harder, zodat mijn ouders er last van hebben, terwijl mijn boxen toch echt naar mij toe gericht staan tijden het draaien.
Poster: matezo
ik durft het niet te zeggen maar ik denk het wel. Ik heb ook nog een kleine vraag: in mijn kleine dj ruimte heb ik maar simpele logitec boxjes. Ben van plan om synrics of krk's te kopen maar de ezel is even gestopt met *** dus moet ik het hier even met stellen.Nu is het probleem als ik aan het draaien ben en het geluid staat normaal(eigenlijk bij alle niveaus speelt het probleem zich af). Rond mij zelf voelt de bas normaal aan maar vannaf dat je de trap naar beneden wandelt krijg je een zware dreuenende bas terwijl je van derest niets hoort. ik heb de woofer al op een speaker gezet maar het wilt niet helpen .... iemand een idee?
Poster: main
hoe ga je dit tegen? gewoon je kamer goed afsluiten dmv isolatie?
Wat is van betere kwaliteit? S-video of VGA?
Poster: Tekhead
Het is vaak niet zo simpel, en vaak belachelijk simpel. Wat is een sub ? Een sub is een onderdeel van de muziekweergave uit speakers. In tegenstelling t.o. hoge en midden tonen, hoor je een sub kwasi niet, maar voel je hem des te meer, en dit komt doordat een sub zo laag in frequentie gaat en daardoor begint te pompen en blazen, om die lage frequentie uit te voeren, maar ook snel uit te voeren om aldus gelijk te lopen met de andere (Hi-Mid) tonen.
Een sub zet je altijd op de vloer, en niet op een of andere box staander, want hoe vaster hij staat, hoe beter, en op zo een staander wordt het alleen erger. Om het dreunen en rammelen thuis tegen te gaan, zorg je eerst dat je sub tijdens het spelen van muziek niet kan gaan rammelen, door bvb de sub op? een zware vloerplaat (bvb marmer) zet, zodat de trillingen die vrij komen niet hinderlijk zijn voor anderen. Check ook even de vloer waar je booth staat en leg tussen de vloer en de sub voetplaat, zodat ze de tr illingen zoveel mogelijk op ,te vangen en daarna te neutraliseren. Zorg dat alles wat op je vloer staat, zwaar en vast genoeg op de vloer sta.
Suc6
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.