Poster: Estacy
Ik heb ook een paar kleine vraagjes:?Is het slecht om brandbare CD's in spindels te kopen? (bax zegt van wel)en welk merk heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding?
Poster: djdolivieiraPoster: Estacy
Ik heb ook een paar kleine vraagjes:Is het slecht om brandbare CD's in spindels te kopen? (bax zegt van wel)en welk merk heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding?
Dat is weer zo`n onzin verhaal van een verkoper. Niet in trappen. Nog nooit problemen met spindels gehad.
CD's op spindels zijn niet slechter dan die uit doosjes. Het enige verschil is dat als je cd's in doosje's koopt er doosje's bij krijgt en die dus ook betaald.
In de fabriek zitten cd's ook op spindels!
Poster: Estacy
Is het slecht om brandbare CD's in spindels te kopen? (bax zegt van wel)
Poster: FrenkieS
Hey Hallo,
Ben nieuw hier en heb een probleem.
1 fader van mijn Reloop rmx-400 bpm is stuk, het geluid gaat niet meer zachter...
Heb hem uitelkaar gehaald en ik zie dat je de faders eruit kunt halen.
Zo dat te repareren zijn of zijn er nieuwe te bestellen ofzo?
Hoor het graag!
Groeten
Poster: Xtremer
Ga eens praten met een Reloop dealer en vraag wat een reparatie kost. Als je zelf handig bent met solderen zou je het zelf kunnen overwegen, maar je kunt het beter aan experts over laten.
Poster: WalterRavensberg
pitch faders zijn voor zover bij mij bekend altijd analoog gestuurd omdat er geen geluid door gaat. Als ze deze data overdracht digitaal zouden doen wordt elke cd speler weer een stukje duurder.
de pitch fader stuurt overigens niet de motor aan. maar de software. een cd in een cd speler heeft voornamelijk een constante snelheid. vaak is het zo dat als een cd speler meer shock geheugen heeft deze sneller draaid. Dit om zoveel mogelijk informatie van de cd op vangen. de kans op "overslaan" wordt hiermee grotendeels vermeden. dit is de techniek waarmee denon werkt (voor zover bekend)
Poster: niiicola
Ik heb nog een vraagje:
Ik had in het begin VDJ maar ik heb nu ook Traktor Pro,
die samples van VDJ vind ik wel goed...
Weet iemand of ik bij Traktor ook samples heb? Zo niet weet iemand dan waar je de samples van VDJ in wav kan downloaden?
Poster: niiicola
Ik heb NOG een vraagje!
Mijn Traktor DJ Studio 3 doet een beetje raar!!
Ik heb er een filmpje van gemaakt want ik kan het niet echt met woorden uitleggen!
http://www.youtube.com/watch?v=X6TTAKAU5LI&fmt=18
Dit doet hij telkens als ik het opstart!
Ik heb niet in het filmpje gezegt dat mijn laptop afgesloten werd als dat blauwe scherm kwam, ik zag het blauwe scherm maar een halve sec. ofzo!
Iemand help plz!
BVD
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.