Poster: Twizz
steek je rechterarm uit, steek je linkerarm uit, in uit in uit en gooi het er maar uit!
iemand de artiest-titel van dit carnavalsnummer??
Poster: Twizz
OK
dr zijn leuke apparaatjes(bijv. geluidskaarten) die via pcmcia zitten aangesloten.
nou is mijn probleem, ik heb op mijn laptop een expresscard 54 aansluiting zitten, en dus kan zo'n pcmciakaart(a.k.a. pc cardbus card?) er niet in.
zijn hier adapters voor??
dus dan bedoel ik van zoiets:
| (hieronder) |
| ^^^^naar zoiets^^^^ |
zodat ik zoiets:
aan mijn laptop kan hangen
[EDIT:]
tjah ik heb al zoiets gevonden, maar dat is zo duur
Poster: donkey
Ik wil vanmiddag een mix opnemen met men laptop, kan ik dna het beste via de rec uitgang van men men mier naar de lineingang van men laptop ?
Poster: wizkid
domme vraag {of course he do} en enge foto [scared]
Poster: ThijsG
Ik hoor het woord wel vaker, er altijd van uitgaande dat het gewoon een groot feest betekend. Maar wat verstaan jullie nou onder een gig?
Ik hoor het woord wel vaker, er altijd van uitgaande dat het gewoon een groot feest betekend. Maar wat verstaan jullie nou onder een gig?
Poster: Winston
Ja, mixers worden vaak van onder heet. Maar zeker analoge mixers houden de hitte gewoon vol.
okeej thx.Daar ook weer vanaf...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.