Poster: Lorenzo90
heb je meerdere gebruikers op je pc zitten? daar zou het door kunnen komen.
Poster: Lorenzo90
heb je meerdere gebruikers op je pc zitten? daar zou het door kunnen komen.
Poster: Twello
wat is het verschil tussen EQ en isolator?
Poster: Twello
wat is het verschil tussen EQ en isolator?
nog maar een keer dan
Poster: NIekhNeen, mss afschermen tegen de zon(onder een tentje) en als het regent uit de regen natuurlijk. Denk wel dat ze het zeker kunnen houden.
ik had ook nog een vraagje ik moet zaterdag buiten draaien met 1 x cdj 800 mk1 + 1 x cdj 800 mk2 en ik dacht is dat nou schadelijk voor je speler als je tot 's avonds 11 uur moet draaien ? bedankt
Poster: NIekh
ik had ook nog een vraagje ik moet zaterdag buiten draaien met 1 x cdj 800 mk1 + 1 x cdj 800 mk2 en ik dacht is dat nou schadelijk voor je speler als je tot 's avonds 11 uur moet draaien ? bedankt
Poster: NIekh
Poster: Dj-RK
Ze moeten natuurlijk niet NAT worden maar een beetje vochtig mogen ze best worden
Poster: JasperVC
Is dit een goed mengpaneel?Reloop effex 2
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.