Korte kleine gear vragen (KVT) (12/43)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Camino    posted on 11-05-2006 09:54
Hey... als je kleine vraagjes (b.v. met een ja/nee antwoord) hebt waarvoor dat het niet de moeite is om een nieuwe thread te openen kan je ze hier posten.

Ik begin alvast: hebben de pitch faders op draaitafels een resolutie, of is het gewoon een analoge fader die de stroom naar de motor bepaald?

What do you think about Korte kleine gear vragen (KVT) ??

Vote :   

Thomz    posted on 01-03-2007 20:28
Moet volgende week draaien, en ze hebben daar de JB mcd570 staan maar weet iemand hier hoe je daar je cuepointen op vast legt

Thomz    posted on 03-03-2007 01:12
Effe een schop...      want heb nu nog altijd geen antwoord gekregen. Weet iemand het?
jelektronic    posted on 03-03-2007 06:43
volgens mij gaat dit niet
zoek anders de gegevens eens op van deze speler
Abc123    posted on 03-03-2007 12:53
Niet zo moeilyk hoor thomzHappy, laughing

Dus je start het nummer en drukt dan op het moment dat je het cuepunt wilt instellen op start en als je het punt gevonden hebt ng is op start.
Dan zou de cue knop 2 keer moeten knipperen. (het lampje erboven tochWinking my eye:p)

Andere vragen, stel maar. Heb namelijk de cd spelerHappy, laughing

grtz

ceesietopc    posted on 03-03-2007 13:00
Hmm.. ik heb het opgezocht in de handleiding, en daar staat dat je eerst op pauze moet zetten, en dan op de cue knop. Volgensmij.. Ik wilde het als citaat hier posten, maar de site was Down Unhappy
Abc123    posted on 03-03-2007 13:24
Ja start knop of pauze is hetzelfde bedoel ikHappy, laughing

Klopt niet, als je op cue drukt dan ga je terug naar je cue punt. dus je moet 2 keer op de start/pauze knop drukken en dan heb je je cue punt.

Grtz
User edit by Abc123 on 03-03-2007 @ 13:25:28 (100%)
Lead    posted on 03-03-2007 15:25
Poster: ceesietopc
... eerst op pauze moet zetten, en dan op de cue knop...

Zelfde als een Denon dus...
Let the BASS be louder
Thomz    posted on 03-03-2007 22:17
Ok, bedankt Winking my eye
Ft    posted on 03-03-2007 23:22
Poster: Lead

Zelfde als een Denon dus...

hoezo? denon is toch ook gewoon op play drukken alsie op pauze staat? of is dat alleen bij de dn-d serie?
Lead    posted on 04-03-2007 12:39
Voordat je op play kunt drukken moet je hem eerst in pauze zetten... en dat komt volgens mij zo'n beetje op hetzelfde neer Winking my eye
Let the BASS be louder
Twizz    posted on 04-03-2007 19:45
net zoals bij de cdn 35 dusWinking my eye
the-melody    posted on 06-03-2007 16:12
Kan er toevallig iemand van de mods/admins deze foto als action pic bij mijn dj-profiel zetten?
Want mij lukt het niet...

User edit by the-melody on 06-03-2007 @ 16:13:23 (27%)
Rens    posted on 11-03-2007 11:19
Ook maar weer eens een vraagje (voor de cool edit gebruikers). Als je een nummer hebt en je wilt alleen de vocals ervan gebruiken, hoe doe je dit dan?
djjw    posted on 11-03-2007 11:23
Bedoel je dat je de muziek bij die vocal weg wilt halen?
zodat je alleen een vocal overhoud, of
Heb je alleen een vocal die je op het juiste tempo wilt gebruiken?

Rens    posted on 11-03-2007 11:39
ik bedoel de muziek weghalen en de vocal overhouden..
djjw    posted on 11-03-2007 12:09
Er moet ergens een topic zijn over het weg halen van muziek achter een vocal..
(ik kan hem alleen ff niet vinden)
Maar cool edit kan dat volgens mij niet..
Het is toch niet eenvoudig om de muziek van een vocal te filteren..
Rens    posted on 11-03-2007 12:18
Met cool edit kun je de vocal van de muziek weghalen (hij 'verwijdert' de vocal dan) dus daarom dacht ik dat dat ook andersom zou gaan. maar dan ga ik maar eens op zoek naar dat topic Winking my eye

andere oplossingen? post maar :D:P
djpeckman    posted on 11-03-2007 15:01
Waneer is djexpo 2007....?
ciderke    posted on 24-03-2007 14:19
Kan ik Traktor Dj 3.2 gebruiken in samenwerking met een willekeurige externe geluidskaart of werkt die enkel met de Audio 8 -geluidskaart van NI ?
Lawrenz    posted on 24-03-2007 16:55
Poster: ciderke
Kan ik Traktor Dj 3.2 gebruiken in samenwerking met een willekeurige externe geluidskaart of werkt die enkel met de Audio 8 -geluidskaart van NI ?

volgens mij werkt ie met elke geluidskaart. Lijkt me een beetje raar van NI als ze maar 1 externe geluidskaart ondersteunen in TDJ.

qoute van de NI site:
In principle this configuration is just like a classic turntable setup: in the TRAKTOR audio setup dialog window click the "external"-button (the internal DJ mixer will disappear from the screen). Run the two to four TRAKTOR decks out individually through the stereo outputs of the soundcard (AUDIO 8 DJ is perfect for this) and into the line inputs of the DJ mixer, just like turntables. Crossfading, EQ and monitoring are done on the DJ mixer, track selection and playback, looping, cueing, filtering on TRAKTOR.
Ze zeggen alleen dat hun geluidskaart er perfect voor is. Maar lijkt me dat je ook andere kunt gebruiken.
ciderke    posted on 24-03-2007 17:36
Inderdaad, het lijk er sterk op dat het mogelijk is. Alvast bedankt, ik had die quote niet gevonden op hun site.
Weet je toevallig ook welke Timecoded vinyls er ondersteund worden?
Rens    posted on 24-03-2007 22:33
Als je op een laptop met verschillende accounts werkt (windows xp btw) en de schermbeveiliging springt erop als hij op een account is aangemeld. Als je dan de muis beweegt/toest induwt o.i.d. dan springt hij terug naar het welkomstvenster waar je verscheidene accounts kunt kiezen, hoe kan ik nu voorkomen dat hij hierheen springt. Dat hij dus gewoon op het account aangemeld blijft en naar het bureaublad springt.

Dit is mogelijk want op een andere laptop heb ik bij toeval deze instelling ook gevonden, dit is echter al een tijd geleden en ik heb geen idee meer hoe ik daar toen ben gekomen... kan iemand me helpen?

Rens    posted on 26-03-2007 14:40
niemand? Unhappy:omg:
Lawrenz    posted on 26-03-2007 14:48
Rechtermuisknop op bureaublad -> Eigenschappen. Kies het tabblad Schermbeveiliging. Kies dan bij Energie van het beeldscherm de knop Energie. Ga in het nieuwe venster naar het tabblad geavanceerd en vink "Wachtwoord vragen als computer uit stand-by wordt gehaald" uit. Opgelost Winking my eye
Rens    posted on 26-03-2007 15:02
Poster: Lorenzo90
Rechtermuisknop op bureaublad -> Eigenschappen. Kies het tabblad Schermbeveiliging. Kies dan bij Energie van het beeldscherm de knop Energie. Ga in het nieuwe venster naar het tabblad geavanceerd en vink "Wachtwoord vragen als computer uit stand-by wordt gehaald" uit. Opgelost Winking my eye

Hij springt dan nog terug naar he welkomstvenster Unhappy:S... Toch bedankt...
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

217 Users online: Excentriq & 17 Guests (199 Unknown)
Pages generated today : 47.678
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.542.309