Poster: DeafDJ
Er zijn veel minder virussen voor MAC dan voor PC
Poster: ThomzJa mac loopt stabieler, ik raad je wel aan om minimum 1 gig in je mac in te steken. Op je mac heb je ook geen kans op vastlopen wanneer je opneemt e.d
Bedankt :d
Zijn er nog voordelen op het vlak van poducing/dj'ing ?
Poster: Abc123
Misschien een heel dom vraagje mja
Als ik een versterker heb van 420watt en sluit daar boxen op aan van 300 watt.
Kan ik m'n boxen dan niet opblazen?:s
Thnks
gewoon helemaal open gooien
Poster: ciderkeDat is waar gewoon je master op half zetten en afplakken en dan kan je gewoon draaien..
Inderdaad, je kan dat helemaal opengooien, op voorwaarde dat je op je mengpaneel niet in het rood gaat en zorg dat je versterker niet clipt, dan is er geen probleem.
Je hebt er zelfs voordeel aan: Je zult een veel betere geluidskwaliteit hebben als je je versterker openzet en je mengpaneel half-open, dan dat je je versterker half-open zet en je mengpaneel open.
EDIT: Ik heb nog een nadeel ontdekt; Als je tegen je volumeknop stoot (of je zet hem knal open uit gewoonte) dan heb je wel een probleempje natuurlijk...
Poster: dj_jr
Dat is waar gewoon je master op half zetten en afplakken en dan kan je gewoon draaien..
Poster: MoXeGy
Mij is juist net anderzom verteld,
je kan beter 1,5 keer sterkere versterker hebben.
zodat je alles uit je speakers kan halen, een clippende versterker is ook niet goed.
en een Goede limiter kan je natuurlijk ook helpen bij het Niet opblazen van je speakers.
nu zal ik wel verkeerd zitten?
zijn je boxen maximaal veel minder sterk in watt dan je versterker, dan kan je je versterker niet voluit zetten. daar heb je geen andere gegevens voor nodig, dat is 1 + 1= 2.... want dan heb zet je teveel vermogen op je boxen en blaas je ze op.
Poster: DJ-Zash
Ik heb een goede versterker als er in een keer te veel vermogen op me boxen komen te staan slaat de muziek af en moet ik Protector afzetten zodat ie weer veder speelt Zo kan je nooit je boxen opblaazen
Poster: greup
een limiter is helemaal niet zo ideaal,. Gooi er gewoon een fatsoenlijke compressor op. Dat werkt een stuk minder agressief dan een limiter.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.