Poster: DeafDJMijn persoonlijke favo'sDJM800 -> goeie industrie standaard, sound color effects
Is het niet nog iets te vroeg om dat te zeggen ?
Poster: MaxvEckIs het niet nog iets te vroeg om dat te zeggen ?
Poster: soundcollectorAlle Dateq's en Rodecs-> degelijk als de tering
Poster: fantasy164Behringer VMX-1000Echt spr ding om mee te draaie heb hem nu al bijna een maand :p 2de hands gekocht:d en nog steeds geen krakende faders of wat dan ook!!
misschien dat dat nog komt
Poster: DeafDJMijn persoonlijke favo'sDJM800 -> goeie industrie standaard, sound color effectsXone:92 -> Super geil geluid, hardstikke prima filters, dubbele send/returnAlle Dateq's en Rodecs-> degelijk als de teringA&H V6 -> Echt een super mooie rotary mixer... zeker ICM de filter unit... alleen een tikke duur :PNuo5 -> een erg mooie mixer met goede headroom en erg leuke effects voor zijn prijsklasse.
Poster: soundcollectorAlle Dateq's en Rodecs-> degelijk als de teringwat bedoel je daar mee deaf dj?
Dat de mixers niet kapot te krijgen zijn, gewoon super degelijke kwaliteit!
Poster: Jorrit
ik heb echt medelijden met de DJM-1000... hoe underdog die is geworden.
DJM-800 maakte ook extreem veel indruk op me, maar op de 1000 krijg je toch dat vertrouwde dateq gevoel, gecombineerd met eindeloze opties wat betreft combineerbaarheid (2 efx-1000 tegelijk gebruiken bijvoorbeeld, videomixers op de x-fader zetten)
DJM-800 is idd te vroeg om te zeggen of hij het houd, maar kwalitatief is hij gewoon beter dan de DJM, en hij draait ook nog eens 100 keer lekkerder, vind ik.
Verder vind ik Dateq ook geweldige mixers, wel basic, maar je kan er dan ook de raarste dingen mee doen en ze overleven het nog.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.