Poster: DeafDJ
denon in dit geval... vandaar dat je er ook stukken meer voor betaald...
Poster: Dj_SteeVde naam bepaald grotendeels de prijs. Als je nu 2 Denon cd spelers hebt, en 2 andere cd spelers die precies hetzelfde zijn, maar dan van het merk hunkitunkie, zal je zien dat die prijs zo 400 euro minder kost, misschien wel meer! Ga maar eens naar het kruidvat, koop daar een dvd speler van een of ander onbekend merk, de goedkoopste, en koop een ongeveer gelijke sony dvd speler (met dezelfde functies) bij correct. Je zult zien dat ze het allebei even goed doen, alleen dat de sony 3x zo duur is...Nu zijn deze vergelijkingen niet echt, maar ik probeer jullie er maar duidelijk mee te maken dat ook de naam een prijs opkrikker is en dat dit niet met de kwaliteit te maken heeft.
Daar moet ik je toch wel even ongelijk in geven hoor! Het prijsverschil zit niet in de naam maar gewoon in de kwaliteit van het gebruikte materiaal (bv: de axis is gemaakt van plastic en de Denon uit metaal). Een Denon kan bovendien ook meer dan de Axis.
Poster: Shai_leshHey,
Ik ga binnenkor nieuwe dj apparatuur kopen maar wel een hele pakket..
maar ik zit te twijfelen welke ik moet nemen:S
De Numark pakket bestaand uit:
-Een Numark 5000 FX mixer
-2 Axis 9 cdspelers
De Denon pakket bestaat uit:
- Een Dnx1500 mixer
- 2 Dn-s3000 spelers
Welke zouden jullie aanraden? Of hebben jullie ervaringen?
Zou graag van jullie horen
Bedankt,
Shailesh
waar haal jij nu nog 2 dns 3000 cd-spelers vandaan.... 2ehands zie je ze niet zo veel hoor. Als je ze voor een leuk prijsje kan krijgen,... ZEKER doen!! het is gewoon een heerlijke bak met draaiende platter, 2 samplers en tevens is die voor een denon behoorlijk simpel te bedienen! Ook de dn x 1500 lijkt me een betere kandidaad dan de numark 5000. Ik kan niets bewijzen maar de denon voelt gewoon zoveel degelijker! ( en is trouwens ook wel een stukje duurder,... dus da mag ook wel)Ik denk dat een ieder het wel met me eens is dat de denon gewoon op alle fronten wint dan de numark set
Mod Edit: Geef geen REPLY op jezelf, maar gebruik EDIT. Dubbele postings worden verwijderd. |
Poster: PatrickBeuken
In een goede flightcase is alles geschikt voor on the road.
Poster: DonBascoZo lust ik er nog wel een paar.Is natuurlijk onzin.
Leg mij dan eens uit waarom dat onzin is. Als je iets heel kwetsbaars in een goede flightcase stopt kun je ermee doen wat je wilt... ermee gooien, erop springen, en nog meer idiote dingen.
Poster: DonBasco
maar er zijn andere merken (Numark en Pioneer) die gewoon steviger zijn. Ga maar eens praten met verhuurbedrijven, die kunnen dat ongetwijfeld bevestigen.
Dat Pioneer cd-spelers voornamelijk in de verhuur worden gebruikt heeft vrijwel niets met stevigheid te maken. Pioneer spelers zijn onderhoudsvriendelijk, ze hebben een lange levensduur (en dan heb ik het niet over de buitenkant), Pioneer heeft een goede service en alle onderdelen zijn makkelijk los verkrijgbaar. Daarnaast prefereren dj's over het algemeen Pioneer cd-spelers van Pioneer.
Poster: PatrickBeuken
In een goede flightcase is alles geschikt voor on the road.
Poster: greup
sinds wanneer help z'n flightcase tegen een om vallend biertje?\
Poster: greup
En sinds wanneer zijn open klapende klepjes ineens roadproef door ze in een flightcase te stoppen?\
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.