Stanton s-450
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

phoz    posted on 01-05-2006 21:30
Ik ben geinteresseerd om deze 2* stanton s-450. Ik ben een beginnende dj. Ik zou graag jullie mening horen over deze speler(s). Ik heb graag goed materiaal dus reply plz Happy, laughing

What do you think about Stanton s-450 ??

Vote :   

dancedimension    posted on 01-05-2006 21:37
Dit is een super OEM bakkie, ik heb de 19" vorm, alleen dan van een ander merk, qua functies is er geen verschil, mijn mening: super dingen, zeker voor wat ik er voor heb betaald Winking my eye, de effecten zijn leuk toe te passen en de scratch is zeker niet mis, ook al gebruik ik die zeer weinig. Er zit ook een "sleep" mode op, waneer jij je cd speler een tijdje niet gebruikt gaat die daar op staan, dan gaat je lens langer mee. Hij laadt behoorlijk snel vind ik, en slikt alles, van bekraste originele tot gebranden, nergens een probleem mee. Het is dan wel geen pioneer, maar voor z'n geld zeker met nadruk op zeker niet mis!
rebounce    posted on 01-05-2006 21:44
goede speler maar er loopt al een topic van ////www.djresource.eu/Forum/topic/1189/p/1/highlight/stanton+s450/#10544
kun je mss daar meer info vinden en voort doen

( slotje mss?)
phoz    posted on 01-05-2006 22:07
als je goed ziet, is dat een topic die al lang geleden is >_>
Lead    posted on 02-05-2006 00:00
Gelieve geen topics te openen die al bestaan, reageer dan in de reeds lopende topic zodat alle commentaren en reacties van iedereen later nog makkelijk terug te vinden zijn.

DJResource Forums > Stanton S-450 CD Player

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

74 Users online: 5 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 1.195
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.573.348