probleempje mixer
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Javier-Vicente    posted on 01-05-2006 21:22
Ik heb dus een 2e hands mixer ff snel geleend van iemand want heb nog geen geld voor nieuwe moet nog 3 weken wachten, alleen volgens mij is mn input van mijn phone waar mijn tt opstaat dan heb ik maar aan 1 kant geluid rechts namelijk, als ik mn tt aan de andere kant aansluit mn 2e channel heb ik wel gewoon aan beide kanten namelijk links en rechts geluid, is het mogelijk om via iets een kastje ofso van line  naar phone  te converteren zodat ik 1 nieuwe phono aansluiting kan creeren.

Alvast Bedankt

What do you think about probleempje mixer ??

Vote :   

Camino    posted on 01-05-2006 21:33
ja dat kan door middel van b.v. een DAP Stage Cube SC-15 ... check PM
greup    posted on 01-05-2006 23:59
Poster: Nakata
Ik heb dus een 2e hands mixer ff snel geleend van iemand want heb nog geen geld voor nieuwe moet nog 3 weken wachten, alleen volgens mij is mn input van mijn phone waar mijn tt opstaat dan heb ik maar aan 1 kant geluid rechts namelijk, als ik mn tt aan de andere kant aansluit mn 2e channel heb ik wel gewoon aan beide kanten namelijk links en rechts geluid, is het mogelijk om via iets een kastje ofso van line  naar phone  te converteren zodat ik 1 nieuwe phono aansluiting kan creeren.

dit is de langste zin die ik in m'n leven ben tegen gekomen.

Zou je in je volgende post gaarne Normaal de regels van onze taal willen toepassen. Dit is onleesbaar.

jordy    posted on 02-05-2006 01:56
kom er ook niet veel wijs uit..

ik zie hier 2 dingen door elkaar.. of ik ben stom..

links heb je dus geen geluid en dit wil je oplossen door je geluidssignaal van Line naar Phono te converteren?!

neem aan dat je bedoelt naar Mono..

van je mixer naar je versterker?

Javier-Vicente    posted on 02-05-2006 08:58
deafdj heeft mijn probleem al opgelost kan dicht thx

This is an old Topic

No new postings for 6.737 days.
 Post CommentThat would be 224.6 months
or a whopping 18.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

79 Users online: 3 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 6.439
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.966.669