Poster: djmamo
en ik maar denken dat Canta en miss nicole hard en zoetig hadden opgezet??
Raar verhaal
Poster: IljaHeb ook al een Boekings contract in elkaar gezet., dus ben op alles voorbereid.Zelf een (internationaal) boekingscontract in elkaar gezet? Sjonge, daar zijn wij drie weken met een jurist mee zoet geweest om alles helemaal waterdicht te krijgen. Volgende keer bel ik jou wel even
Poster: StephaniePoster: IljaHeb ook al een Boekings contract in elkaar gezet., dus ben op alles voorbereid.
Zelf een (internationaal) boekingscontract in elkaar gezet? Sjonge, daar zijn wij drie weken met een jurist mee zoet geweest om alles helemaal waterdicht te krijgen. Volgende keer bel ik jou wel even
Poster: djmamo
valt wel mee, klopt toch wat ik uiteindelijk zeg over Nicole en canta?
Poster: Ilja
@stephanie
je hebt ook internet, google is DJ booking contract en je krijgt verschillende samples met voorwaarden en al, download die, neem het door en verander dingen die je anders wilt. ( bijvoorbeeld verzekeringen, onkosten en dat soort dingen ), waarom het wiel opnieuw uitvinden terwijl het makkelijker kan.
Poster: PaulBrugel
In hun waarde laten ja, weet je wat mij irriteert?
Dat er zoveel van die mensen zijn die maar lopen te roepen en die een beetje interessant uit de hoek komen met nietszeggende praatjes. Ik ken er genoeg in mijn omgeving. Ja, ik zit onder contract bij die en ik draai niet voor minder dan 1000 man in een discotheek en ik ben daar mee bezig, en ik zit in de studio met Tiesto en Armin van Buuren en vervolgens hoor je er niks van. Ik ben al 15 jaar bezig met muziek en het komt nu goed van de grond maar dit komt door hard werken en doorzetten. Ik loopt niet te bla bla - en en dure praatjes te verkopen. Ik doe gewoon mijn ding omdat ik het leuk vind. Natuurlijk ben in trots op de dingen die ik nu heb "bereikt"maar is het dan de bedoeling dat ik moet denken dat ik meer dan een ander ben? En ik kan zoveel gaan roepen nu, maar dat doe ik bewust niet omdat ik weet dat op muzikaal vlak (professioneel) zoveel wordt toegezegd en beloofd en vaak gaat het niet door. Niet omdat ze wat lopen te roepen maar omdat het niet haalbaar is, of omdat het budgetteer niet mogelijk is. Ik heb al vanalles meegemaakt met min singles en mixcompilaites. Ik weet waarovr ik praat.
De uitspraken van Tech Ilja in het begin van het topic roept irritatie op, althans bij mij. Ik ken hem niet, op google vind je niks van hem en hij doet net of hij het even zal gaan maken. Dus ik kan Stephanie zeer goed begrijpen. Maar ja, ik kan ook verkeerd zitten natuurlijk. Daarom, loop niet wat te roepen, maar probeer eerst wat te bereiken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.