Bekendheid (5/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Antoine88    posted on 30-04-2006 13:34
People,

ik ben beginnende DJ en heb dus aardig zitten oefenen. Heb net mijn eerste Mixtape gemaakt en ben er zelf aardig over de spreken. Moet alleen nog even bewuster kiezen tussen opvolgende liedjes,.. en natuurlijk blijven oefenen, haha.

Anywayz, mijn vraag..

>> Hoe heb jij je bekendheid gekregen of hoe heb je jezelf promoot.?

Loiders..

Mod edit by Lead on 30-04-2006 13:44 (2%)

What do you think about Bekendheid ??

Vote :   

Stagiar    posted on 09-09-2009 02:21
Poster: djmamo

en ik maar denken dat Canta en miss nicole hard en zoetig hadden opgezetConfused??
Raar verhaal

D'r gaat ff iets mis je in quote geloof ik Winking my eye
djmamo    posted on 09-09-2009 14:27
valt wel mee, klopt toch wat ik uiteindelijk zeg over Nicole en canta?
www.moonentertainment.nl
Ilja    posted on 09-09-2009 23:31
@Sandr

Oh daar maak ik mij geen zorgen over. ?Zaken mensen in Japan spreken zeer goed engels. ?Heb ook al een Boekings contract in elkaar gezet., dus ben op alles voorbereid.

User edit by Ilja on 09-09-2009 @ 23:32:05 (77%)
Flaged
Stephanie    posted on 10-09-2009 15:05
Poster: IljaHeb ook al een Boekings contract in elkaar gezet., dus ben op alles voorbereid.

Zelf een (internationaal) boekingscontract in elkaar gezet? Sjonge, daar zijn wij drie weken met een jurist mee zoet geweest om alles helemaal waterdicht te krijgen. Volgende keer bel ik jou wel even Winking my eye
DAW    posted on 10-09-2009 15:59
Poster: Stephanie
Poster: IljaHeb ook al een Boekings contract in elkaar gezet., dus ben op alles voorbereid.

Zelf een (internationaal) boekingscontract in elkaar gezet? Sjonge, daar zijn wij drie weken met een jurist mee zoet geweest om alles helemaal waterdicht te krijgen. Volgende keer bel ik jou wel even Winking my eye

Snap ook niet dat men denkt om dit soort dingen even snel op te zetten. Contracten zijn in NL al behoorlijke uitdagingen laat staan als je ze ook nog eens wilt op stellen voor het buiten land.

Ilja tot op heden ben je met je verhaal bij mij nog niet (echt) geloofwaardig over gekomen. Denk dat het ook komt door je manier van verwoorden, dit komt nog al slordig over. Hoop dat je dit niet zo doet in de contracten die je even snel in elkaar zet Winking my eye

Ieder geval succes Winking my eye
http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 10-09-2009 @ 16:00:01 (3%)
Stagiar    posted on 10-09-2009 17:03
Poster: djmamo
valt wel mee, klopt toch wat ik uiteindelijk zeg over Nicole en canta?

Je quotte ilja maar mijn nick staat erboven Winking my eye maar no offence, dat snapt iedereen wel Happy, laughing.
Ilja, zou je misschien zo vrij willen zijn om dat contract (al dan niet gecensureerd) te willen posten? Misschien kunnen wij nog dingen toevoegen aan het lijstje, misschien dat je iets over het hoofd hebt gezien.
Ilja    posted on 10-09-2009 17:32
@stephanie

je hebt ook internet, google is DJ booking contract en je krijgt verschillende samples met voorwaarden en al, download die, neem het door en verander dingen die je anders wilt. ( bijvoorbeeld verzekeringen, onkosten en dat soort dingen ), waarom het wiel opnieuw uitvinden terwijl het makkelijker kan.
User edit by Ilja on 10-09-2009 @ 17:35:23 (55%)
Flaged
Stephanie    posted on 11-09-2009 20:48
@ Ilja
Een goed contract veranderen waarbij het ook nog een juridisch kloppend blijft is bijna niet te doen.....ook al proberen velen het. Vroeg of laat ga je ermee onderuit want in een contract of algemene voorwaarden hoeft maar 1 puntje te staan wat niet strookt met de wetgeving en het hele contract is niet meer rechtsgeldig. Zeker als het is voor een land waar een aantal zaken heel erg anders zijn dan wij in nederland/europa gewend zijn (zoals Japan dus). Maar goed, ik wens je succes ermee en blijf me van een afstand verbazen hoe je denkt een en ander te regelen.
Tekhead    posted on 13-09-2009 04:29
Idd, wees voorzichtig Ilja, Onze wetgeving is anders dan in de Aziatische landen, en geloof me vrij, als je het contract ook niet in het japans opstelt, ga je jezelf heel veel problemen op je nek halen, want in een land waar men zo goed als eentalig Japans is, zal men bij eventuele disputen het contract nieti verklaren, omdat er geen Japanse versie is. Zolang beide partijen zich aan de afspraken houden is er niks aan de hand, maar.......indien niet, stront aan de knikker.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Ilja    posted on 13-09-2009 09:26
Zo werkt het gelukkig niet. ?( want ik heb het door mij opgemaakte contract met de managment van het bedrijf waar ik werk overlegt, en zij hebben ook vestegingen in Japan, zij hebben het contract goed gekeurt met paar extra tips ). BTW zodra er een Japanse stempel op komt te staan, ( in Japan gebruiken ze geen handtekening maar een naamstempel ) dan zijn ze akkoord gegaan met onze regels en kunnen ze niet meer onderuit.
Jullie moeten niet denken dat ik het zogenaamd simpel op pak, want dat is helemaal niet het geval.
User edit by Ilja on 13-09-2009 @ 09:29:21 (24%)
Flaged
Tekhead    posted on 13-09-2009 13:03
Dat zeggen we ook niet, we willen je alleen maar ondersteunen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Ilja    posted on 13-09-2009 16:31
En daar ben ik dankbaar voor Happy, laughing
FML    posted on 13-09-2009 16:38
Poster: Ilja
@stephanie

je hebt ook internet, google is DJ booking contract en je krijgt verschillende samples met voorwaarden en al, download die, neem het door en verander dingen die je anders wilt. ( bijvoorbeeld verzekeringen, onkosten en dat soort dingen ), waarom het wiel opnieuw uitvinden terwijl het makkelijker kan.

wahahahah That aint going to work Happy, laughing
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Estacy    posted on 13-09-2009 16:56
klinkt wel een beetje bieblig, een contract van internet veranderen...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
FML    posted on 13-09-2009 16:59
er klopt niks van het verhaal.., keep on topic Happy, laughing
Ilja    posted on 13-09-2009 17:44
@Luni-B

Dat mag je inderdaad denken, gelukkig trek ik mij daar niets van aan
FML    posted on 13-09-2009 18:57
vind het alleen vervelend dat je zulke reply's maakt.. hier heeft X een vraag en jij komt met jou lul verhaaltje.. vind ik zeer jammer nu heeft de topic starter en of een verkeerd idee om bekend te worden of hij luister naar de andere adviezen.

1. jij bent niet in staat een dergelijk contract op te stellen ( simpel weg MAG jij geen contracten opstellen /tenzijde als je juridishe persoon bent , aangezien je typ kwaliteit ben je dat dus niet)

2. Contracten van internet bestaan er zeker , dan alsnog heb je juridise geschriften nodig!.

3. al met al lijk je me A. Geen manager B. Geen promoteur C. Geen Juridisch persoon

Gr niek Happy, laughing
User edit by FML on 13-09-2009 @ 18:57:47 (2%)
Jorrit    posted on 13-09-2009 19:17
Wat een onzin, elk rechtspersoon boven de 18 jaar kan een contract opstellen (met enkele uitzonderingen).
FML    posted on 13-09-2009 20:11
Jah sluit ik me bij aan , een mondelinge afsrpaak is zelfs rechtsgeldig maar dat is zeker zo niet in japan.

alles wat getekend word is in principe geldig. maar uit mijn ervaring gaan ze niet tekenen voordat HUN of JOU juridish persoon er naar gekeken heeft =) en als je het zo van internet haalt vinden ze genoeg wat niet zou kloppen.

dus nogmaals lijkt me het sterk ! ik reageer hier niet meer op hoor Happy, laughing on topic
User edit by FML on 13-09-2009 @ 20:23:41 (100%)
Stephanie    posted on 13-09-2009 22:19
<moderator modus aan>?Cool
Het lijkt me inmiddels duidelijk dat een aantal mensen op DJR minstens vraagtekens zetten bij de verhalen van Ilja (waaronder ikzelf). dat is ons goed recht. Jammer is alleen dat een topic met een goede vraagstelling (hoe heb jij je bekendheid gekregen?) hierdoor een beetje ondergesneeuwd raakt. Voorstel om dus back2topic te gaan. Mocht Ilja nog een en ander kwijt willen dan lijkt het me slim hiervoor een "japan avontuur" topic voor aan te maken.
<moderator modus uit>

User edit by Stephanie on 13-09-2009 @ 22:20:06 (4%)
Ilja    posted on 14-09-2009 06:19
Cool Was wel mijn bedoeling, dan ga ik vanaf mijn iPhone posten ( mits ik op Wifi zit )
Dolivieira    posted on 14-09-2009 08:42
Jullie moeten eens mensen in hun waarde laten inplaats van mekaar afkraken.

Ik zet ook mijn vraagtekens bij het verhaal van Ilja, maar ik ga hem niet afkraken, Misschien is het wel waar wat die zegd en misschien niet.?

Luni-B@?Elke boere l*l kan een contact samenstellen. Daar hoef je geen jurist voor te zijn. Het is wel verstandig om een jurist er naar te laten kijken. Die kunnen je helpen met eventueele tips. Leer na eers eens een beetje netjes tegen mekaar te zijn. Dan dom weg mekaar uit te zitten lachen.

Back on topic maar weer!!
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
PaulBrugel    posted on 14-09-2009 08:59
In hun waarde laten ja, weet je wat mij irriteert?

Dat er zoveel van die mensen zijn die maar lopen te roepen en die een beetje interessant uit de hoek komen met nietszeggende praatjes. Ik ken er genoeg in mijn omgeving. Ja, ik zit onder contract bij die en ik draai niet voor minder dan 1000 man in een discotheek en ik ben daar mee bezig, en ik zit in de studio met Tiesto en Armin van Buuren en vervolgens hoor je er niks van. Ik ben al 15 jaar bezig met muziek en het komt nu goed van de grond maar dit komt door hard werken en doorzetten. Ik loopt niet te bla bla - en en dure praatjes te verkopen. Ik doe gewoon mijn ding omdat ik het leuk vind. Natuurlijk ben in trots op de dingen die ik nu heb "bereikt"maar is het dan de bedoeling dat ik moet denken dat ik meer dan een ander ben? En ik kan zoveel gaan roepen nu, maar dat doe ik bewust niet omdat ik weet dat op muzikaal vlak (professioneel) zoveel wordt toegezegd en beloofd en vaak gaat het niet door. Niet omdat ze wat lopen te roepen maar omdat het niet haalbaar is, of omdat het budgetteer niet mogelijk is. Ik heb al vanalles meegemaakt met min singles en mixcompilaites. Ik weet waarovr ik praat.

De uitspraken van Tech Ilja in het begin van het topic roept irritatie op, althans bij mij. Ik ken hem niet, op google vind je niks van hem en hij doet net of hij het even zal gaan maken. Dus ik kan Stephanie zeer goed begrijpen. Maar ja, ik kan ook verkeerd zitten natuurlijk. Daarom, loop niet wat te roepen, maar probeer eerst wat te bereiken.
Ilja    posted on 14-09-2009 11:03
@djdolivieira
Dat heb ik ook gedaan, heb het a laten kijken door de hoge managment van bedrijf waar ik voor werk.

@PaulBrugel
En ik verkoop geen dure praatjes, ik heb duidelijk aangeven door welke clubs ik ben uitgenodigt omdat ze interesse hadden na het beluisteren van demo-mixes die ik naar hun heb gestuurd.?
FML    posted on 14-09-2009 11:26
Poster: PaulBrugel
In hun waarde laten ja, weet je wat mij irriteert?

Dat er zoveel van die mensen zijn die maar lopen te roepen en die een beetje interessant uit de hoek komen met nietszeggende praatjes. Ik ken er genoeg in mijn omgeving. Ja, ik zit onder contract bij die en ik draai niet voor minder dan 1000 man in een discotheek en ik ben daar mee bezig, en ik zit in de studio met Tiesto en Armin van Buuren en vervolgens hoor je er niks van. Ik ben al 15 jaar bezig met muziek en het komt nu goed van de grond maar dit komt door hard werken en doorzetten. Ik loopt niet te bla bla - en en dure praatjes te verkopen. Ik doe gewoon mijn ding omdat ik het leuk vind. Natuurlijk ben in trots op de dingen die ik nu heb "bereikt"maar is het dan de bedoeling dat ik moet denken dat ik meer dan een ander ben? En ik kan zoveel gaan roepen nu, maar dat doe ik bewust niet omdat ik weet dat op muzikaal vlak (professioneel) zoveel wordt toegezegd en beloofd en vaak gaat het niet door. Niet omdat ze wat lopen te roepen maar omdat het niet haalbaar is, of omdat het budgetteer niet mogelijk is. Ik heb al vanalles meegemaakt met min singles en mixcompilaites. Ik weet waarovr ik praat.

De uitspraken van Tech Ilja in het begin van het topic roept irritatie op, althans bij mij. Ik ken hem niet, op google vind je niks van hem en hij doet net of hij het even zal gaan maken. Dus ik kan Stephanie zeer goed begrijpen. Maar ja, ik kan ook verkeerd zitten natuurlijk. Daarom, loop niet wat te roepen, maar probeer eerst wat te bereiken.

Cool
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

198 Users online: 13 Guests (185 Unknown)
Pages generated today : 15.023
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.270.088

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use