Poster: Blast
niet lullig bedoelt @ PatrickBeuken en tairip, maar bij audioboost (en ook andere winkels) kan je een nieuwe cdj 200 voor 480E kopen.....
Poster: greupja maar audioboost is een kutwinkelen geen officieele pioneer dealer.
Waarscheinlijk dat er bij die andere 2 dus nog wel dik een jaar pioneer garantie op zit
wrm is audioboost een kutwinkel?Mss domme vraag, maar audioboost zelf zegt dat er standaart op alle prodcuten fabrieksgarantie zit. Dan zit er toch wel garantie op die cdj 200?
Poster: djliberty
ik haal gewoon men gerief bij bax
Poster: Bastianjaps in zeelandik ook, top winkel! (dat is toch die in zeeland anders heb k een andere in mijn gedachte:p)
Poster: Blastwrm is audioboost een kutwinkel?Mss domme vraag, maar audioboost zelf zegt dat er standaart op alle prodcuten fabrieksgarantie zit. Dan zit er toch wel garantie op die cdj 200?
Jup, klopt. Ik heb hem besteld en krijg er 2 jaar garantie bij
Poster: Blastwrm is audioboost een kutwinkel?Mss domme vraag, maar audioboost zelf zegt dat er standaart op alle prodcuten fabrieksgarantie zit. Dan zit er toch wel garantie op die cdj 200?
Ik geloof dat audioboost, evenals prowebshop zelfs appart op de site van denondj wordt vermeld als dozenschuiver. en dozenschuivers zegge nou eenmaal meer dan ze kunnen.
Poster: greup
trouwens let's go ontopic