Omdat ik binnenkort een nieuwe mixer ga kopen gaat mijn SynQ de deur uit. Ik heb ook nog 2 Gemini CDJ-20's staan (denon's gekocht) en een Dap flightcase en 2 mic-stands (gebruikte ik voor onder de Syrincs set, heb nu andere).
SynQ SMX-1:Dit is een 4 kanaals 19' mixer met uitgebreide effectensectie, zie hier de specs:
SynQ SMX-1
De mixer is van 31-1-2005, dus 1 jaar en 3 maand. Is nooit on the road geweest en altijd afgedekt als hij niet in gebruik was.
Foto 1Foto 2Foto 3De Nieuwprijs is 509,- euro.
Mijn richtprijs =
375,- euro.
2x Gemini CDJ-20:Dit is een goeie instap CD-Speler met instant start, 16% pitch control, pitch-bend buttons en 40 seconden anti-shock.
Foto 1Foto 2Foto 3Beide cd-speler hebben mij nog nooit in de steek gelaten, spelen alle cd's.
E?n is van 1-10-2003, dus 2,5 jaar. De andere is van 16-6-2004, bijna 2 jaar.
E?n speler heeft een kras op de zijkant door het woord Gemini heen en heeft verder niks. Bij de andere speler blijft heel af en toe het klepje hangen (weer dicht doen en open drukken, dan doet ie het weer), dit gebeurt echt bijna niet.
De nieuwprijs is 500,- euro.
Mijn richtprijs = 300,- euro.
Set:
De SynQ SMX-1 en 2x Gemini CDJ-20 kan ook als set!
Dan is de prijs: 625,- euro.
DAP DJC-16/2U Flightcase:In deze kist kun je een Dubbele CD-Speler en een 19' mixer kwijt.
Specs:
Flightcase:
De kist is 2x gebruikt en heeft verder op mijn kamer gestaan. De kist is gekocht op 24-8-2004, dus 1,5 jaar.
Foto
De nieuwprijs is 59,- euro.
Mijn richtprijs = 30,- euro.
2x DAP Prof. Foldable Mic Stand 70:Specs:
Mic StandDeze mic stand heb ik alleen gebruikt als statiefjes voor mijn Syrincs set, aangezien ik nu de Base mic stand hiervoor gebruik kunnen deze weg.
De nieuwprijs is 48,- euro.
Mijn richtprijs = 30,- euro.
Verzendkosten kan in overleg.
ps. Alles komt bij New-line weg.