Movie: Korg Kaoss Mixer (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Reemz    posted on 24-04-2006 00:18

Ik was eens aan het rond speuren op de site van Korg en kwam daar een filmpje tegen van de Korg Kaoss Mixer. Voor de mensen die gek zijn op effecten en samples moeten zeker dit filmpje zien.

Enjoy!

Movie Korg Kaoss Mixer

What do you think about Movie: Korg Kaoss Mixer ??

Vote :   

DavyJ    posted on 24-04-2006 10:52
ziet er wel leuk uit.

maar voorde rest niks voor mij:P
greup    posted on 24-04-2006 11:20
Inderdaad, totale Kaoss.... Wat een klote filmpje zeg.

K vraag me af welke aap hiermee z'n ding wil promote

Reemz    posted on 24-04-2006 11:57
Poster: greup

Dat vroeg ik mijzelf ook al af.
Day-One    posted on 24-04-2006 11:57
Poster: greup
Inderdaad, totale Kaoss.... Wat een klote filmpje zeg.

Hahahahaha niet zo neg. joh Thumbs Up

jordy    posted on 24-04-2006 12:12
vind het idd ook maar onduidelijk..

beetje chaotisch
Powel    posted on 25-04-2006 00:52
En ik heb al zo'n hekel aan Jazz :P

Maar idd dis nou niet echt het beste promo filmpje. Dat filmpje wat Korg heeft van de KP2 is een stuk strakker. Staat ook op de korg site

Camino    posted on 25-04-2006 20:29
wordt deze nog gemaakt? volgens mij was die mixer toch al jaren uit productie??
Day-One    posted on 25-04-2006 20:45
Poster: Phenix

Ik was eens aan het rond speuren op de site van Korg en kwam daar een filmpje tegen van de Korg Kaoss Mixer. Voor de mensen die gek zijn op effecten en samples moeten zeker dit filmpje zien.

Enjoy!

Movie Korg Kaoss Mixer

ik denk niet dat het gaat aanslaan..........stick whit the kaoss pad2
_Ivan_    posted on 25-04-2006 20:57
waardeloos apparaat.... ik heb er geen andere woorden voor
Feel&.Celebrate.Life!
Steev    posted on 25-04-2006 21:01
Pff, ik vind het net als hierboven een *** filmpje, net zoals het apparaat zelf. Zoveel effecten met maar 2 channels, het heeft btw veel dingen hetzelfde als de Numark 5000Fx, als vind ik die er een beetje relaxter en geordender uit zien.

Mixer -> totally K(ch)aos...

Reemz    posted on 25-04-2006 21:03
Poster: Day-One

ik denk niet dat het gaat aanslaan..........stick whit the kaoss pad2

Het was ook niet de bedoeling om dit lelijk ding aan de man te brengen. Maar het filpje was puur voor amusament bedoeld.
_Ivan_    posted on 25-04-2006 21:13
Juist:P,,, mja,, ik snap niet dat ze tijd stoppen om dit te ontwikkelen:P
Feel&.Celebrate.Life!
Bastian    posted on 25-04-2006 22:40
haha een of andere mafkees die een beetje uit staat te leggen hoe zo'n maf ding werkt:P wees gewoon slim en koop anders een goede stanton of numark (battle) mixer en zo'n kp2 Winking my eye
BillyArd    posted on 26-04-2006 14:50
Ik snap niets van jullie argumentatie, geen van de mensen hier op het forum heeft ooit met het apparaat gewerkt .

Ik wel en het is een prachtig apparaat, waar je (mits je natuurlijk uberhaupt creatief bent) waanzinnige dingen op kunt doen !

Ik denk dat de kwaliteit van het filmpje en het geluid zorgen voor het feit dat je geen goede impressie krijgt van het apparaat.

Het is echt een waanzinnige mixer, die zelfs nog wat meer kunstjes kan dan een losse KP2 .

Je moet er wel mee kunnen omgaan he !

Numark heeft er ooit ook twee  gemaakt met een kaosspad erin(een 2 channel en een 4of 5 channel)

2 bastian:wat is volgens jou beter aan een losse mixer +KP2 dan aan een mixer met ingebouwde KP?

Bastian    posted on 26-04-2006 19:32
Poster: BillyArd

2 bastian:wat is volgens jou beter aan een losse mixer +KP2 dan aan een mixer met ingebouwde KP?

een losse mixer lijkt mij gewoon veel fijner werken en er zit niet in het midden zo'n kaoss gebeuren ik vind het gewoon een niet mooie mixer, misschien jij wel en gelukkig heeft ieder zijn smaak:p

User edit by Bastian on 26-04-2006 @ 19:32:44 (9%)
BillyArd    posted on 27-04-2006 09:04
Tuurlijk ieder zijn smaak , alleen ging t daar toch niet over .

Looks kunnen me gestolen worden , het gaat om het feit dat het WEL een waanzinnige mixer is en dat je daar verder geen oordeel over moet vellen als nooit met het apparaat gewerkt hebt ,.......want ook jij zou er waanzinnige dingen mee kunnen doen .

Ik pleit dus altijd voor argumentatie en niet voor loos gebrul.

daarom vraag ik je ook waarom je een losse mixer + KP beter vind, maar dat weet je kennelijk niet  te beargumenteren.

Ik vind het jammer dat producten worden afgezeken door hun looks,.......je zou je zelf er nog eens te kort door doen .

Thats all

Happy, laughing

Day-One    posted on 27-04-2006 15:10
Ik snap niets van jullie argumentatie, geen van de mensen hier op het forum heeft ooit met het apparaat gewerkt .

Ik wel en het is een prachtig apparaat, waar je (mits je natuurlijk uberhaupt creatief bent) waanzinnige dingen op kunt doen !

Ik denk dat de kwaliteit van het filmpje en het geluid zorgen voor het feit dat je geen goede impressie krijgt van het apparaat.

Het is echt een waanzinnige mixer, die zelfs nog wat meer kunstjes kan dan een losse KP2 .

Je moet er wel mee kunnen omgaan he !

Numark heeft er ooit ook twee  gemaakt met een kaosspad erin(een 2 channel en een 4of 5 channel)

ik snap je volkomen...maar als ik moet kiezen tussen een kp2 en mijn huidige mixer... of dat ding......dan weet jij al wat mijn keus is Thumbs Up
User edit by Day-One on 27-04-2006 @ 15:12:12 (1%)
jordy    posted on 27-04-2006 15:24
ik heb geen KPmixer en heb ook geen behoefte om er een los te hebben
robbert    posted on 27-04-2006 15:31
...dat je daar verder geen oordeel over moet vellen als nooit met het apparaat gewerkt hebt...
Ik pleit dus altijd voor argumentatie en niet voor loos gebrul.

Wen maar vast aan dit forum, dit is namelijk gebruikelijk Winking my eye

BillyArd    posted on 27-04-2006 15:33
2 day one :ja als je al een mooie machine hebt dan ga je natuurlijk niet voor een kaoss mixert.

Maar als je nog geen mixer hebt en je bent opzoek naar een mixer dan is een korg kaoss mixer zeker de moeite om te proberen.

Happy, laughing

BillyArd    posted on 27-04-2006 15:36
2 Robbert: ohh oke , handig hahahahahah

Happy, laughing

nee wist ik wel natuurlijk, maar dingen zijn er om te veranderen toch !

:P

Day-One    posted on 27-04-2006 15:36
2 day one :ja als je al een mooie machine hebt dan ga je natuurlijk niet voor een kaoss mixert.

Maar als je nog geen mixer hebt en je bent opzoek naar een mixer dan is een korg kaoss mixer zeker de moeite om te proberen.

Happy, laughing

Daar ben ik helemaal met je eens...die stelling beaam ik ook.....enkel prijs/prestatie/funktionaliteit spelen bij mij wel een grote rol... dan hoeft een peperdure mixer weer niet de beste te zijn Thumbs Up

Reemz    posted on 27-04-2006 15:44
Ik zou het ook wel weten hoor! Kijk nou is naar de functionaliteit van dit ding. Ok hij ziet er niet mooi uit maar er zitten wel prachtige functies op.
BillyArd    posted on 27-04-2006 15:56
ik vind van de kaoss mixer de crossfades met elk gewenst effect op de pad erg vet .

Ook vind ik het handig dat de kaoss mixer WEL samples kan opslaan en dat er een modus is op de pad om hem te splitten en zo onder te verdelen in 1/1 1/4 1/8 etc etc .

Op de kp 2 zal je maat moeten zoeken via x en Y as, op de kaossmixer werden(zie je ook op het filmpje) onderverdeeld in 5 gesplitte verlichtte vlakken op de pad.

Kortom de Kaoss mixer heeft een paar erg handige features die zelfs de KP2 niet een heeft!

KP creativiteits curve moet wel bij de meeste mensen even loskomen voordat ze het een fijne effector vinden.

In het begin is hij wat onduidelijk en misschien niet echt handzaam............totdat je hem door hebt,..............................

Day-One    posted on 27-04-2006 16:05
ik vind van de kaoss mixer de crossfades met elk gewenst effect op de pad erg vet .

Ook vind ik het handig dat de kaoss mixer WEL samples kan opslaan en dat er een modus is op de pad om hem te splitten en zo onder te verdelen in 1/1 1/4 1/8 etc etc .

Op de kp 2 zal je maat moeten zoeken via x en Y as, op de kaossmixer werden(zie je ook op het filmpje) onderverdeeld in 5 gesplitte verlichtte vlakken op de pad.

Kortom de Kaoss mixer heeft een paar erg handige features die zelfs de KP2 niet een heeft!

KP creativiteits curve moet wel bij de meeste mensen even loskomen voordat ze het een fijne effector vinden.

In het begin is hij wat onduidelijk en misschien niet echt handzaam............totdat je hem door hebt,..............................

2 BillyArd.

jij geeft aan dat de mixer wel samples kan opslaan....hoe doet hij dat>?! welk media gebruikt hij voor opslag/zo niet is het de zelfde situatie als bij de kp2...uit=samples ed kwijt....

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

220 Users online: 21 Guests (199 Unknown)
Pages generated today : 44.115
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.538.746

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use