Poster: greupK vraag me af welke aap hiermee z'n ding wil promote
Poster: greupInderdaad, totale Kaoss.... Wat een klote filmpje zeg.K vraag me af welke aap hiermee z'n ding wil promote
Hahahahaha niet zo neg. joh
Poster: Phenix
Ik was eens aan het rond speuren op de site van Korg en kwam daar een filmpje tegen van de Korg Kaoss Mixer. Voor de mensen die gek zijn op effecten en samples moeten zeker dit filmpje zien.
Enjoy!
Movie Korg Kaoss Mixer
Poster: Day-One
ik denk niet dat het gaat aanslaan..........stick whit the kaoss pad2
Poster: BillyArd
2 bastian:wat is volgens jou beter aan een losse mixer +KP2 dan aan een mixer met ingebouwde KP?
een losse mixer lijkt mij gewoon veel fijner werken en er zit niet in het midden zo'n kaoss gebeuren ik vind het gewoon een niet mooie mixer, misschien jij wel en gelukkig heeft ieder zijn smaak:p
Poster: BillyArdIk snap niets van jullie argumentatie, geen van de mensen hier op het forum heeft ooit met het apparaat gewerkt .Ik wel en het is een prachtig apparaat, waar je (mits je natuurlijk uberhaupt creatief bent) waanzinnige dingen op kunt doen !Ik denk dat de kwaliteit van het filmpje en het geluid zorgen voor het feit dat je geen goede impressie krijgt van het apparaat.Het is echt een waanzinnige mixer, die zelfs nog wat meer kunstjes kan dan een losse KP2 .Je moet er wel mee kunnen omgaan he !Numark heeft er ooit ook twee gemaakt met een kaosspad erin(een 2 channel en een 4of 5 channel)2 bastian:wat is volgens jou beter aan een losse mixer +KP2 dan aan een mixer met ingebouwde KP?
Poster: BillyArd...dat je daar verder geen oordeel over moet vellen als nooit met het apparaat gewerkt hebt...Ik pleit dus altijd voor argumentatie en niet voor loos gebrul.
Wen maar vast aan dit forum, dit is namelijk gebruikelijk
Poster: BillyArd2 day one :ja als je al een mooie machine hebt dan ga je natuurlijk niet voor een kaoss mixert.Maar als je nog geen mixer hebt en je bent opzoek naar een mixer dan is een korg kaoss mixer zeker de moeite om te proberen.
Daar ben ik helemaal met je eens...die stelling beaam ik ook.....enkel prijs/prestatie/funktionaliteit spelen bij mij wel een grote rol... dan hoeft een peperdure mixer weer niet de beste te zijn
Poster: BillyArdik vind van de kaoss mixer de crossfades met elk gewenst effect op de pad erg vet .Ook vind ik het handig dat de kaoss mixer WEL samples kan opslaan en dat er een modus is op de pad om hem te splitten en zo onder te verdelen in 1/1 1/4 1/8 etc etc .Op de kp 2 zal je maat moeten zoeken via x en Y as, op de kaossmixer werden(zie je ook op het filmpje) onderverdeeld in 5 gesplitte verlichtte vlakken op de pad.Kortom de Kaoss mixer heeft een paar erg handige features die zelfs de KP2 niet een heeft!KP creativiteits curve moet wel bij de meeste mensen even loskomen voordat ze het een fijne effector vinden.In het begin is hij wat onduidelijk en misschien niet echt handzaam............totdat je hem door hebt,..............................
2 BillyArd.jij geeft aan dat de mixer wel samples kan opslaan....hoe doet hij dat>?! welk media gebruikt hij voor opslag/zo niet is het de zelfde situatie als bij de kp2...uit=samples ed kwijt....
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.