DJ Resource Radio Ja of Nee? (3/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

_Ivan_    posted on 22-04-2006 13:52
Zo'n radio is al een keer opgestart maar liep vast omdat er teweinig luisteraars. Nu een tijd later zou er wel behoefte aan zijn? DJ Resource is immers flink gegroeit... Je zou bijvoorbeeld op zo'n radio mixen kunnen laten horen van elkaar? DJ Resource Top10 waar gestemt kan worden?

Ik ben benieuwd of er behoefte aan zou zijn

Feel&.Celebrate.Life!

What do you think about DJ Resource Radio Ja of Nee? ??

Vote :   

gethigh    posted on 04-10-2006 21:18
shoutcast op winamp is beter, je kan mss podcast en shoutcast tegelijk afspelen voor meer luisteraars te krijgen

verder kruipt er heel wat tijd in om urenregeling bij te houden, maken dat alles goed verloopt

je moet ook een bot inschakelen die het overneemt als er op dat moment niemand live uit aant zenden is, die laat je dan liedjes en of livesets afspelen

Sammow    posted on 04-10-2006 21:20
of je doet zoals op jumpstation.be dat je gwn speelt als er niemand anders aan het draaien is
DJMartino    posted on 04-10-2006 21:35
ik zeg ook JA
lijkt me leukk
gethigh    posted on 04-10-2006 21:42
Poster: Sammow
of je doet zoals op jumpstation.be dat je gwn speelt als er niemand anders aan het draaien is

dat komt zowat op het zelfde neer als ik hierboven zei
Aemilius    posted on 04-10-2006 21:42
Zou wel vet zijn ja.. Live dj's.. dan dj's van djresource uitnodigen om te draaie voor de radio via livestream ofzo xD
U-Vinyl    posted on 04-10-2006 21:45
Tuurlijk is dit een goed idee! Met alle respect maar degene die dit niet vind heeft wellicht een verkeerde hobby of beroep gekozen!

Maw, ik zeg JA
HouseArrest    posted on 04-10-2006 22:22
@ U-Vinyl: Dat hoeft absoluut niet waar te zijn. Er zijn mensen die het als hobby houden en dit soort dingen misschien teveel van het goede vinden, of pro's die al genoeg draaien en ook wel eens wat anders willen (die zullen hier waarschijnlijk niet zitten op dit forum). Maarrrrrr aangezien jij, ik en nog een stuk meer anderen het wel leuk vinden vind ik het uiteraard ook een goed idee Happy, laughing
Engage    posted on 04-10-2006 22:23

ik zou het een geweldige verbetering vinden! dan vooral om dj's die zich hier wanen een echte kans te geven hun klanken te gehore te kunnen brengen
Rens    posted on 04-10-2006 22:26
Ik zeg ook JAAAA!! :D:P
barthawk    posted on 04-10-2006 23:02
goed plan, ook ik ben het hiermee eens....starten met djresource.fm
Jorrit    posted on 04-10-2006 23:02
Poster: U-Vinyl
Tuurlijk is dit een goed idee! Met alle respect maar degene die dit niet vind heeft wellicht een verkeerde hobby of beroep gekozen!

Maw, ik zeg JA

oke, laat ik dan maar stoppen met draaien.
Ik vind het een slecht idee namelijk, en met een goeie reden. Het is de moeite niet waard om een webradio op te zetten als er maar 2 man luisteren. (zelfde verhaal hier met die meeting, allemaal ja roepen en nee doen, zelfde geld voor de chat)
barthawk    posted on 04-10-2006 23:04
Poster: Jorrit

Ik vind het een slecht idee namelijk, en met een goeie reden. Het is de moeite niet waard om een webradio op te zetten als er maar 2 man luisteren. (zelfde verhaal hier met die meeting, allemaal ja roepen en nee doen, zelfde geld voor de chat)

kan toch ook gewoon 1 of  2 keer in de week een uitzending maken via djresource...ik neem aan dat er dan een hoop mensen intunen..
W.i.M    posted on 04-10-2006 23:07

Je hebt wel gelijk maar iets wat in het verleden is mislukt zou in de toekomst wel kunnen slagen... De webradio was ook maar aan wanneer het uit kwam en als je wilt dat het echt wat wordt zul je vaste tijden moeten hebben bijvoorbeeld.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Jorrit    posted on 04-10-2006 23:09
kan toch ook gewoon 1 of  2 keer in de week een uitzending maken via djresource...ik neem aan dat er dan een hoop mensen intunen..

Dat gebeurde toentertijd, en vaak stond mijn luisteraars tellertje toch rond de 1.

De webradio was ook maar aan wanneer het uit kwam en als je wilt dat het echt wat wordt zul je vaste tijden moeten hebben bijvoorbeeld.

Ik kan me meerdere keren herinneren dat er duidelijk op de frontpage stond wanneer er gestreamed zou worden, een poosje van te voren.
Illusion    posted on 04-10-2006 23:33
Poster: W.i.M

Je hebt wel gelijk maar iets wat in het verleden is mislukt zou in de toekomst wel kunnen slagen... De webradio was ook maar aan wanneer het uit kwam en als je wilt dat het echt wat wordt zul je vaste tijden moeten hebben bijvoorbeeld.

Ik voeg me bij de mening van W.i.m. Waarom proberen we het niet weer, ik denk zelfs dat het een groot succes wordt aangezien het aantal members hier enorm is gestegen afgelopen jaar.

We hebben hier trouwens ook al een grote discussie over gehad, dus ik vraag me af of we hier uitkomen:S?
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Jorrit    posted on 04-10-2006 23:35
ik ben er niet fel op tegen ofzo, maar ik zou het gewoon zonde vinden weer moeite er in te steken voor niets...
Proberen kan altijd...
Reind    posted on 04-10-2006 23:37
Waarom niet gewoon een podcast maken en die iedere week updaten? Scheelt je aanzienelijk in de kosten, je hebt veel minder gezeur en gezeik met auteursrechtelijke organistaties en het is veeeeeeeel makkelijker op te zetten.
Illusion    posted on 04-10-2006 23:41
ik ben er niet fel op tegen ofzo, maar ik zou het gewoon zonde vinden weer moeite er in te steken voor niets...
Proberen kan altijd...

Daar heb je gelijk in, het is misschien ook wel veel werk, en ik weet zeker dat er ook wel bezigheden zijn waar die tijd beter kan worden ingestoken.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
djjw    posted on 04-10-2006 23:47
Ik ben het met jorrit eens..
Ik denk ook dat het niks uithaalt, natuurlijk zal het de eerst week
misschien wel 2 a 3 weken druk zijn maar neemt dan de animo af,
we dachten ook dat er meer mensen
in de chat zouden komen met vaste openings tijden,
(ik ben bang dat dit ook komt omdat er geen posts teverdienen zijn)
maar daar gaat het nu niet over,

Bij mij is het zo als ik op dj resource zit, ben ik ondertussen ook
nieuwe/leuke muziek aan het zoeken, en ga ik dus niet naar een
set luisteren van iemand anders...
ik neem aan dat er zo meer mensen zullen zijn!

En dan nog wat ga je dan uitzenden..
Alles of maak je een selectie, want komt er een mix die een uur duurt
en slaat die helemaal nergens op, verlies je op dat moment weer mensen
waarvan het natuurlijk de vraag is of ze na 2 x een uur te moeten wachten
op een leuke mix nog terug komen,
maak je een selectie van de sets die uitgezonden worden,
dan stoot je misschien iemand voor het hoofd en creer je misschien een sfeer
die op DJR. niet thuis hoort.

ik ben niet tegen de radio hoor, maar ik heb zo mn vraagtekens bij het idee!
of je zet het in het goldmember forum, heeft DJR. er ook nog wat aan:P
User edit by djjw on 04-10-2006 @ 23:48:49 (6%)
thomaz    posted on 05-10-2006 15:05
jah lijkt me leuk !!
Steev    posted on 05-10-2006 17:42
Ik zeg ook ja, alleen wie gaat de apperatuur ophoesten? Wanneer je live mixen uit wilt zenden op internet moet je een aantal dingen aanschaffen, hoe kom je aan al dat geld? Wat als het niets wordt? = geld weg? --> sponsors zoeken enz, er komt nog heel wat bij kijken, maar ik stem mee Happy, laughing
PatrickBeuken    posted on 05-10-2006 17:47
Dj's hebben vaak hun eigen apparatuur Winking my eye Dus ik zie niet in waarom er nog extra apparatuur gekocht zou moeten worden? Headscratch
_Ivan_    posted on 05-10-2006 17:51
Het is een leuk ideeWinking my eye maar er zullen waarschijnlijk teweinig mensen naar luisteren.. Wat voor stijl ga je op die radio draaien? Je moet wel mensen trekken?
Kortom het is denk ik te omslachtig om te kunnen uitvoeren
Feel&.Celebrate.Life!
PatrickBeuken    posted on 05-10-2006 18:14
Dat podcast idee van Reind is zo slecht nog niet, maar ik denk dat dat hele radio-gebeuren niet succesvol zal worden.
Camino    posted on 05-10-2006 18:21
Podcast idee klinkt idd vet... Daar geef ik wel wat mixjes voor op Happy, laughing
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

87 Users online: 7 Guests (80 Unknown)
Pages generated today : 16.363
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.157.539