Poster: Sammow
of je doet zoals op jumpstation.be dat je gwn speelt als er niemand anders aan het draaien is
Poster: U-Vinyl
Tuurlijk is dit een goed idee! Met alle respect maar degene die dit niet vind heeft wellicht een verkeerde hobby of beroep gekozen!
Maw, ik zeg JA
Poster: Jorrit
oke, laat ik dan maar stoppen met draaien.
Ik vind het een slecht idee namelijk, en met een goeie reden. Het is de moeite niet waard om een webradio op te zetten als er maar 2 man luisteren. (zelfde verhaal hier met die meeting, allemaal ja roepen en nee doen, zelfde geld voor de chat)
oke, laat ik dan maar stoppen met draaien.
Ik vind het een slecht idee namelijk, en met een goeie reden. Het is de moeite niet waard om een webradio op te zetten als er maar 2 man luisteren. (zelfde verhaal hier met die meeting, allemaal ja roepen en nee doen, zelfde geld voor de chat)
kan toch ook gewoon 1 of 2 keer in de week een uitzending maken via djresource...ik neem aan dat er dan een hoop mensen intunen..
De webradio was ook maar aan wanneer het uit kwam en als je wilt dat het echt wat wordt zul je vaste tijden moeten hebben bijvoorbeeld.
Poster: W.i.M
Je hebt wel gelijk maar iets wat in het verleden is mislukt zou in de toekomst wel kunnen slagen... De webradio was ook maar aan wanneer het uit kwam en als je wilt dat het echt wat wordt zul je vaste tijden moeten hebben bijvoorbeeld.
ik ben er niet fel op tegen ofzo, maar ik zou het gewoon zonde vinden weer moeite er in te steken voor niets...
Proberen kan altijd...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.