Poster: WinstonDe background foto's zijn mooi. I.p.v. de platenkoffer background zou ik liever weer een mooie laser foto zien.ten eerste zijn het platen bakken bij een winkel, en vind het wel erg goed passen bij het thema demosBij de foto's vindt ik dat ook meer foto's van je publiek, in combinatie met jezelf, bij mogen naders lijkt het een ego trip.het is een website ter promotie van mijzelf als dj, en daarom staan er vrijwel alleen foto's van mij op zodat mensen ook kunnen zien dat ik ergens heb gedraaid.en persoonlijk vind ik dat publieks foto's niet veel zeggen, want dit kan van een andere dj zijn. en dit zijn nog niet alle foto's van mij.Over biography en discography heb ik een linkje gemaakt naar een website van een bekende DJ (anderen doen het ook), dus:Bio is je levensbeschrijving, mag uitsluitend gaan over je DJ leven/loopbaan.Disco zijn je eigen producties
dit is ook een beetje een naloperij, als een grote dj iets doet wil dat nog niet zeggen dat ik dat ook moet doen.en als ik disco beter vind horen bij mijn site wie houd mij tegen?maar verder wel bedankt voor je reactie
Poster: DonBascoMooie site,Ziet er profi uit.
Wat ik alleen niet zo goed snap is waarom je bij je gage de grootte van het publiek meeneemt. Voor de prijzen incl geluid snap ik het, maar als je alleen als dj wordt geboekt begrijp ik dat niet zo goed. Wat is de gedachte hierachter?
Bijkomende vraag: ga je op de avond zelf mensen tellen?? 48, 49, 50, 51... Ah mooi, 50 euro extra in de pocket........
ik ga niet tellen maar dit moet van te voren worden doorgegeven.dit is voornamelijk gedaan om te kijken hoeveel apparatuur ik nodig heb.bij 50 personen heb ik weinig nodig en bij 500 veel.en daar zitten voornamelijk de kosten in.en als er meer mensen zijn dan kan ik ook meer vragen, als je naar een band gaat kijken die vragen standaart bijv. 1200 euro en als er meer dan 1000 mensen komen dan vragen ze per persoon 3 euro extra bijv.
Poster: djmamoik ga niet tellen maar dit moet van te voren worden doorgegeven.dit is voornamelijk gedaan om te kijken hoeveel apparatuur ik nodig heb.bij 50 personen heb ik weinig nodig en bij 500 veel.en daar zitten voornamelijk de kosten in.en als er meer mensen zijn dan kan ik ook meer vragen, als je naar een band gaat kijken die vragen standaart bijv. 1200 euro en als er meer dan 1000 mensen komen dan vragen ze per persoon 3 euro extra bijv.Zoals ik al zei, ik vind het logisch als je de apparatuur levert.Ik vind het zelf toch nog wat vreemd, om zulke grenzen te gaan leggen bij 50, 250 en 500 mensen. Mijn ervaring is dat je juist harder moet werken voor een groep van 50 personen dan een groep van 250.Bij mij gaat het dus anders. Ik vind dat ik een bepaald bedrag moet verdienen voor het draaien van mijn muziek. Dat is ongeacht het aantal personen, variabelen die mijn prijs bepalen zijn: duur van de set, tijdstip, locatie (maw reisafstand), benodigde voorbereiding, overige onkosten.Maar ik hou er nu over op.
Its up to you!!!
Poster: djmamodit is ook een beetje een naloperij, als een grote dj iets doet wil dat nog niet zeggen dat ik dat ook moet doen.en als ik disco beter vind horen bij mijn site wie houd mij tegen?
Discografie staat gewoon voor je werk... en niet je verhaal (biografie)dus doe er wat aan want het ziet er echt heel stom uit :SIk bedoel je gaat toch ook geen foto's onder Links zetten :Pmaja voor de rest ziet het er wel netjes uit...
Poster: DecomEven off topic. Als je een serieuze website nodig hebt... stuur me dan een PM.
Vind je deze niet serieus dan? Ik vind hem aardig mooi!!
Poster: RiLeVind je deze niet serieus dan? Ik vind hem aardig mooi!!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.