Poster: diddy
Skytech Speaker 150w> 50€
HQPowerSpeaker500w> 50€
Poster: stevew
Bij mij kan het wel nog tellen.... (er staat bijna overal ongeveer bij omdat ik die bedragen niet meer correct weet)
In totaal:
-Denon DN-2000F MKIII = ongeveer 1250 euro
-Rodec MX-180MKIII = ongeveer 1250 euro
-2x technics + 2x stanton trackmasters + 2x concordes(daarna)(niet tevreden van de stantons) = ongeveer 1300 euro
-Denon MKIII verkocht voor 750 euro en daarna een Denon DN-D4000 gekocht = ongeveer 1250 euro - 750 euro = 500 euro betaald
-2x Pioneer CDJ-1000MKIII + 1x Pioneer DJM-800 = ongeveer 3800 euro
-door de jaren heen 4 headphones gekocht ((2x stanton (pro2000) en 2x technics)) = 340 a 370 euro
Dus het totaal komt neer op iets van een 8400 euro
Dit zonder mijn platen en cd's, mijn mini-disc speler, mijn micro's en al mijn actieve luidsprekers gerekend. als je dat er allemaal nog bij telt zit je al serieus over de 15000 euro.
Greets;
Dj:Steve
Poster: Powel
Wil niet weten hoeveel maar weet wel dat ik er een heeeeeeeele mooie auto voor had kunnen kopen als ik alles van de afgelopen 12 jaar bij elkaar tel
Poster: Ferrox
ik heb er al zo'n 18.000 euro aan besteed.
Dat is inclusief de drive-in die inmiddels verkocht is..
Edit: Damn, ik had een dikke BWM onder me kont kunnen hebben.... nahh DJ-STUFF FTW :D
Poster: bramv
2e hands ja.
Poster: killerbee
Ik wil het ook niet weten ben bang dta het bij mij aardig richting een leuk huis is gegaan maar ja das niet allen DJ spul geluid versterking licht video etc
Poster: dj_lightzone
owkeeej dan.... huis huren of kopen? kopen lijkt mij overdreven
Poster: killerbee
oke goede aanbetaling kan ik er wel mee dioen zit nu op zn 50 a 60
Poster: Jorrit
Een dikke BMW, voor 18.000? :P
ik , teveel , dure hobby !
zeker als je student bent !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.