Poster: Estacy
ondertussen:
1ste mengpaneel 35
cdj 200 ? ? ? ? ? ? ?210
AA CDI 300 ? ? ? ? ?220
1ste HP ? ? ? ? ? ? ?25
Technics RP-DJ ? 140
Numark TTs ? ? ? ?200
Ecler Nuo 3 ? ? ? ?350
Technics SL's ? ? ?550
Concorde PROs ? 120
naalden ? ? ? ? ? +- 80?
Freevox ? ? ? ? ? ? 135
totaal ? ? ? ? ? ? ?2065 euro.
ik heb cd mappen, vinyl accesoires, kabels, tassen etc niet meegeteld.
muziek ook niet trouwens :p ?met de prijzen van vinyl tegenwoordig wil ik dat ook niet.
Ik heb mn 2 cd spelers en numarks voor een totaal van 530 verkocht,
1535 dus betaald. En mn huidige gear heeft natuurlijk ook een best hoge waarde.?
niet zo slecht eigenlijk.
Poster: kingre
Dit is heel verschil al vergeleken met toen je tijdje geleden reageerden in forum:P volgens mij begon je toe net
Poster: niiicola
Nee hoor, estacy zit al zeker 2 en een half jaar op dit forum
Poster: kingre
2 en een half jaar is toch ook tijdje geleden?
Poster: LilQuint
DJ :
1600 euro
Producer:
1950 euro
Geluid:
1275 euro
Licht:
895 euro
en een hoop cds en die rommel.
Totaal : 5720
Had eerst alles wat ik had er opgezet, maar lijkt me niet zo slim om op internet te flikkeren :P
Poster: niiicola
Nah, vind ik wel een heel lang tijdje :P
Poster: Dyno
Pfff, uhh, ....
DJM-600 + 2x Technics SL 1200 + HDJ-1000 + CDJ-400 + JBSystems versterker + 2228 platen = HEEEEL VEEEEEL !!
Poster: Dolivieira
Ik denk dat ik al meer dan 20000 euro aan DJ spullen heb uitgegeven als.het niet meer is. Ik heb 10000en vinyl en vind dat je dat ook moet meetelen. Mijn DJ gear staat tussen de dj booths. Komt binnen kort een nieuwe foto. Want er is het eene en andere bij gekomen.
Poster: Tekhead
Tja, daar zit ik ook al makkelijk aan, en dan reken ik nog niet?inrichting van de ?radio-studio?bij van in het begin, is ook normaal dat wij aan hoge bedragen zitten he Dennis, we zijn ook al lang bezig met djingen.??
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.