Poster: DappieEuhh, ik draai al ruim tien jaar...dus dat zal het probleem niet zijn. Bij mij kun je beter het spreekwoord gebruiken: "wat de boer niet kent, vreet ie niet". Oftewel, ik ben nu eenmaal de CDJ mode gewend en het viel me idd nu pas op dat iedereen die Vinylmode aan heeft staan. Daarnaast heb ik alle Cd cuepunten op de kaartjes staan, dus cue'en doe ik eigenlijk ook niet zo vaak.
Alles kan je leren, als je het niet probeerd is het gewoon jammer omdat je veel meer uit de CDJ-1000 kan halen. Wees een beetje creatief en lekker veel draaien dan lukt het vast wel. :o
Poster: daanHeeft ie ook autocue dan?es: Nee heb de autocue ook nooit aanstaan, maar ik cue wel binnen een tel of wat. Ik heb veel CD's met stukjes sample, er staan dan gerust 150 samples op 1 CD, er is dan niets handiger als de memorycard. (ook voor gewone Cd's)
zelfs dat kaartje gebruik ik (nog) niet. vind 't niet echt nodig om cue points erin te zetten als ik binnen 10 sec de eerste beat gevonden heb (met autocue wel aan dan)
Poster: GupyPoster: Het lijkt of je nu al wat meer weet dus ken je de CDJ-1000 ook al een beetje , nu is het enkel nog uitproberen... es: ( :grin: )
Poster: daanEr zijn natuurlijk tracks met een intro van een minuut. In die gevallen vind ik het toch wel makkelijk om een cuepoint te hebben in plaats van te zoeken.
zelfs dat kaartje gebruik ik (nog) niet. vind 't niet echt nodig om cue points erin te zetten als ik binnen 10 sec de eerste beat gevonden heb (met autocue wel aan dan)