Poster: Lead
Voor welke zou je zelf gaan ?
Poster: Steffan
Heb zelf ook de DJm-600 en vind het een TOP mixer, heb ook een dateq gehad.
Maar vind de pioneer toch een beter mengpaneel. Maar dat is persoonlijk.
Poster: LaidbackPioneer DJM-600Super mixer ..en ook nog iets goedkoper als de DateQ.het zijn allebij.. Kwalitatief Gezien TOP-Mixers!!DateQ is een Nederlands Febrikaat. (word gemaakt in Almere)De Vibe is gemaakt in samenwerking met dj's omdat er toch wel een grote vraag was naar 4 Kanaals Mixers.. (Ipv de 3 Kanaals XTC)Ik heb de DateQ Vibe echter nog niet echt veel gezien.. (of veel over gehoord..)
De DJM-600 zie je aan de andere kant Ontiegelijk veel.in Clubs/Thuis/Events Etc.. (letterlijk O-Ve-Ral )1 van de Meest Gebruikte Mixers dus Zeker!-----------------------------------------------------------------------
PLUS... Alles Zit erop en eraan>Auto BPM CounterEffects: Delay, Echo, Auto Pan, Flanger, Pitch Shifter, Reverb SEND/RETURN for external routing (For An EFX-500/1000) EQ For Each Channel Peak Level Meter For Each Channel Beat Indicator Fader Start Play/Fader Back Cue Play Two MIC inputs, 2 CD, 2 LINE, 3 PHONO BOOTH MONITOR LEVEL BALANCED output's --------------------------------------------------------------------------------------------Ik zou persoonlijk voor de DJM-600 gaan..Goedkoper (nu de DJM-800 in Stores is)en Veelzijdiger.. meer SpeeltjesMaar wil je gewoon een Basic No-Nonsense mixer.. ga dan voor de DateQ..maar wil je ook lekker kunnen spelen in je Setjes ,, zal de DJM-600 voor jou de uitkomst zijnSuc6 ! :D
Poster: neutje@greup: dus ik kan beter de dateq nemen?kan ik daar dan over een tijdje (als ik weer geld heb )
een efx1000 of 500 op aansluiten??
Poster: neutjedan heb je alles van een Djm600 met de kwaliteit van dateq.
maar is de djm600 echt zo slecht als greup zegt.?kan het me eigenlijk niet voorstellen.
zoals al 300 keer gezegt... De djm 500 was 1 van de eerste effecten mixer... Door z'n enorm makkelijke bediening, en fijne opbouw is die bij de wat creatievere dj's erg populair geworden. Dat is de rede dat hij bijna overal staat ( die dj's zelf toch niet die mixers zelf te betalen) De djm 600 was al wat van iets betere kwalitiet, en voor z'n tijd kon hij ook redelijk mee hoor. Maar de huidige prijs is te hoog voor de kwalitiet die die bied, en ze slijten bij goed gebruik echt snel, Te snel !
Tevens zie je de djm steeds meer verdwijnen voor o.a de Xone van A&H
Poster: greup
Tevens zie je de djm steeds meer verdwijnen voor o.a de Xone van A&H
Poster: DJMichelRond die prijs zou ik eerder kiezen voor een A&H Xone: 62, Ecler nuo 5 of een Denon DN-X1500.
Poster: Lead
Ben benieuwd wat de DJM-800 gaat doen, de eerste reacties zijn erg enthousiast en er zijn al een aantal mensen die er 1 willen hebben en er al zeker mee willen draaien....
Mod Edit: svp EDIT gebruiken ipv REPLY op jezelf |