Poster: Lead
Ik zal van het weekend de tekst weer terug plaatsen.
Hij zou nog gewoon in dit topic moeten staan
Poster: Lead
oeps... klopt... sorry, komt aankomend weekend goed...
Poster: bobosockabelofte maakt schuld, inmiddels alweer een weekend verder. Misschien is het dit weekend raak
je kan natuurlijk zelf ook gewoon ff geduldig zijn, denk dat lead best wel wat meer tedoen heeft dan alleen maar texten op de site te zetten
Poster: djmamoje kan natuurlijk zelf ook gewoon ff geduldig zijn, denk dat lead best wel wat meer tedoen heeft dan alleen maar texten op de site te zettenHier heb je zeker gelijk in maar het is wel de manier om het weer eventjes onder de aandacht te brengen want ik krijg het idee dat hij het vergeten is.
Poster: djmamoje kan natuurlijk zelf ook gewoon ff geduldig zijn, denk dat lead best wel wat meer tedoen heeft dan alleen maar texten op de site te zetten
Hij zal het ongetwijfelt wel druk hebben ja. Maar ik weet bijna zeker dat het anders vergeten wordt, blijkt ook wel uit zijn reactie. Maar wist niet dat het verboden was iemand aan een gemaakte uitspraak te herineren.Hij mag het anders ook gewoon ff naar me door PM'en. K neem aan dat hij de tekst ergens op zijn PC heeft staan en een kan COPY/PASTEN