Newbie Forum Section! (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Wat Vind JIJ van een NEWBIE sectie?

-MAKEN!!
-KRAKEN!
-Perfect!.. Meteen aanmaken!

Voting is only possible for our Members
Laidback    posted on 06-04-2006 13:03
Nu Dit Topic Op Verzoek...

Hoe Zouden Jullie Het vinden Om een Newbie Section te hebben in het forum,,

Dit om..

1. De steeds terug komende vragen samen te vatten
2. mensen sneller te kunnen helpen met een Probleem/vraag!
3. de rest van het forum te kunnen richten op andere posts
4. de admins/Mods een Hoop werk te besparen Happy, laughing
5. Gewoon om alle mensen die Nog niet zo Into Djing zijn even dat 1e zetje te geven!

Hiervoor kun je maken >

Beatmix Tutorial,,
Aankoop .. Hoe Wat .. en waar!
etc..

Vind je dit een Goed idee?
(vote even de Poll!)
heb je Tips Of Suggesties ?

Posts Ze! Right here!

Edit >
Je Mag Zelf Tutoials Maken Winking my eye..  is alleen maar handig Winking my eye
Je kan bijvoorbeeld stellen dat je 700 euro budget hebt.. en dan even al het beste voor dat geld Uitzoeken Happy, laughing..
Met screenshots.. Etc.. Winking my eye
User edit by Laidback on 06-04-2006 @ 13:33:36 (39%)

What do you think about Newbie Forum Section! ??

Vote :   

greup    posted on 06-04-2006 18:15
Poster: Jorrit
en dat is juist wat we niet willen, iemand moet gewoon kunnen posten wat hij wil, zonder afgezeken te worden. Discussieren is natuurlijk een ander verhaal.

ja, maar geef nou toe.... als iemand een topic opend om achter een betekenis van een woord wat nog niet eens wat met dj-stuff te maken heeft gaat vragen, dan kun je een afzeik reactie toch ook niet anders meer dan met terecht betitelen.

Ook haalt een iets hoger afzeik gehalte vaak onjuistheden uit posten. ( je zou het ook discuseren kunnen noemen, maar dan op een wat aanvallerende mannier )

Afzeike met mate heeft in mijn ogen alleen maar voordeel ( natuurlijk moet het wel gezellig blijven, maar mensen mogen best op hun onjuistheden gewezen worden, en prijszeikers in sellling&buying topics mogen van mij ook best wat harder op hun fouten gewezen worden)

Laidback    posted on 06-04-2006 18:22
Jeeeey! :D
We hebben een Newbie/Rookie Forum.. :D

en hier toch zon 35 Mensen die Het een Goed Idee Vinden ! :D
User edit by Laidback on 16-02-2007 @ 11:04:13 (8%)
Jorrit    posted on 06-04-2006 20:22

ja, maar geef nou toe.... als iemand een topic opend om achter een betekenis van een woord wat nog niet eens wat met dj-stuff te maken heeft gaat vragen, dan kun je een afzeik reactie toch ook niet anders meer dan met terecht betitelen.

De een heeft een leuke dag door iets nuttigs te doen, de andere door zo'n topic te maken. Lekker in hun waarde laten, denk ik dan. Wat schiet je ermee op ze de grond in te boren? Als je vriendelijk bent maak je die persoon ook nog eens blij...

Ook haalt een iets hoger afzeik gehalte vaak onjuistheden uit posten. ( je zou het ook discuseren kunnen noemen, maar dan op een wat aanvallerende mannier )

Wellicht, maar het verziekt (in mijn ogen) wel een groot deel van de sfeer. En discussieren is natuurlijk iets anders dan: 'wat een domme vraag, wat kom je hier eigenlijk doen?'

prijszeikers in sellling&buying topics mogen van mij ook best wat harder op hun fouten gewezen worden

Agreed.
greup    posted on 06-04-2006 20:46
Poster: Jorrit

De een heeft een leuke dag door iets nuttigs te doen, de andere door zo'n topic te maken. Lekker in hun waarde laten, denk ik dan. Wat schiet je ermee op ze de grond in te boren? Als je vriendelijk bent maak je die persoon ook nog eens blij...

Ag, het zorgt er wel voor dat het daarna niet meer gebeurt. En natuurlijk heb je gelijk, het kan ook anders...

Ik denk dat afzeike inderdaad een niet goed gekozen woord is door mij, Dat discusseren staat beter in deze context.

Ik heb alleen nog steeds mijn ideaal dat dit forum een mooi informatief en gezellig forum wordt (dat gezelligheid zit wel redelijk snor.. )

Camino    posted on 06-04-2006 20:50
sja... na een tijdje weet je ook wie dat uit z'n nek lult, om het maar zo te zeggen, en wie er verstand van zaken heeft... volgens mij worden jouw en winston's posts, om maar ff 2 mensen op te noemen, erg serieus genomen - die van sommige andere mensen dan weer niet. Laat ze toch gewoon doen - zolang als je maar weet wie betrouwbaar is en wie niet zit het knor
Jorrit    posted on 06-04-2006 22:57

Ik denk dat afzeike inderdaad een niet goed gekozen woord is door mij, Dat discusseren staat beter in deze context.

Discussieren is wat wij nu doen, dat verziekt de sfeer niet, en laat iedereen in zn waarde. Dat gebeurt nu ook in redelijk nutteloze topics en vaak wordt daar wel op gereageert.

Maar de methode van: 'jij bent echt dom, ga googlen' gaat niet werken denk ikWinking my eye

Ik heb alleen nog steeds mijn ideaal dat dit forum een mooi informatief en gezellig forum wordt

<flauw> verbeter het forum, en begin bij jezelf! </flauw> :P

sja... na een tijdje weet je ook wie dat uit z'n nek lult, om het maar zo te zeggen, en wie er verstand van zaken heeft...

Helemaal waar, zo heb je ook geen vipmember systeem nodig, iedereen bepaald lekker zelf wie dr uit zn nek lult en wie niet :D
greup    posted on 06-04-2006 23:28

flauw> verbeter het forum, en begin bij jezelf! </flauw>

Ik doe me best!

Helemaal waar, zo heb je ook geen vipmember systeem nodig, iedereen bepaald lekker zelf wie dr uit zn nek lult en wie niet

Als ik soms op fora's kijk en ik zie wat de " newbies"  elkaar allemaal wijs maken, en ook als ik zie wat voor idiote dingen men elkaar Durft wijs temaken bij levensgevaarlijk onderwerpen als Krachtstoom dan wordt ik daar toch wel stil van.

Mensen die net nieuw zijn op fora's weten niet wie er onzin lult en wie niet. Een Vip systeem, mits streng en goed onderhouden kan dan toch wel uitkomst bieden denk ik.

Het level systeem zoals hier is eigenlijk alleen gebasseerd op hoe actief je bent... niet op de kwaliteit van je poste, en dat vind ik zoals ik al eerder heb gezegt best jammer.

Lead    posted on 07-04-2006 09:41
Het is niet mogelijk om een systeem te maken waarbij de kwaliteit van de postings wordt beoordeeld, anders dan dat de admins iedere post een cijfer geven en je zo een soort raport cijfer krijgt.

Daar heb ik in ieder geval geen zin en geen tijd voor....

En het is toch wel leuk om een beetje te kunnen inschatten wat iemand op de site heeft gedaan... Ik ben met je eens dat het niet ideaal is, maar de enige ander manier is om de levels eruit te gooien of om zelf heel veel werk op onze nek te halen (postings beoordelen). Dit zou dan ook een persoonlijke keus worden waar dan natuurlijk ook weer mensen het niet mee eens zijn....
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 07-04-2006 09:44 (100%)
Winston    posted on 07-04-2006 18:37
De voorstellen die tot nog toe zijn gedaan heb ik samengevat en nog wat bij gezet.Ik heb alvast ook een concepttekst voor info geschreven. Geef je mening en andere voorstellen.

Informatie Rookie Forum

De Rookie Forum is in de eerste plaats bestemd voor degenen die nog nooit DJ gear in bezit hebben gehad, maar van plan zijn dit binnenkort aan te schaffen en voor degenen die willen leren mixen. Gevorderde DJ's mogen natuurlijk wel de posts lezen of reageren op het Rookie Forum, want al weet je nog zoveel, er valt toch altijd iets nieuws te leren.

Maar uitsluitend rookies mogen nieuwe topics beginnen en om vragen te stellen ter verduidelijking van de informatie die al wordt aangeboden in de stickies. Ook mogen DJ's in spe die een shortlist hebben gemaakt van gear vragen om verder advies bv. CD players: Denon DNS-1000 of Pioneer CDJ-200? Maar check eerst als er een topic hierover bestaat. Ga hiervoor naar het SEARCH gedeelte van het forum.

Titels voor topics moeten kort maar toch duidelijk zijn.

DJ's die al weten te mixen en eenvoudige vragen hebben, wordt gevraagd elders op dit forum een nieuwe topic aan te maken. Dit moet natuurlijk gebeuren op de juiste plek. Deze regel geldt ook voor "domme" en "beginners" vragen van "gevorderde" DJ's. DJ's die al apparatuur hebben en bezig zijn deze te vernieuwen of uit te breiden en advies willen, moeten ook elders op het forum en niet op het Rookie Forum.

De stickies van het Rookie Forum zijn:
1. Informatie Rookie Forum
2. Budget vs DJ-gear
3. DJ tutor 1: uitleg DJ gear
4. DJ tutor 2: mixen voor beginners

Voordelen Rookie Forum
Beginnende DJ zullen er altijd zijn. Met dit forum onderdeel worden terugkerende topics hierover vermeden. Want verwacht mag worden dat de beginners eerst de stickies lezen.
Nieuwe topics met vragen van beginners krijgen soms meer diepgang, omdat ze de stickies hebben doorgenomen.
Beginners worden niet meer weggestuurd naar andere web sites, maar blijven bij DJResource.

Inhoud Budget vs DJ-gear
1. Tips aanschaf DJ set (link naar topic DJ Mamo), webshops
2. Vinyl of CD? (links naar topics hierover)
3. Draaitafels
4. CD players
5. Mixers
6. Headphones
7. Versterkers
8. Luidsprekers

Hoofdstukken 3 t/m 8 Zetten in prijsklassen bv: basic,semi-pro en pro

De stickie Budget vs DJ-gear moet 1 x per jaar een update ondergaan. Ik heb daarom mijn twijfels over het opnemen van versterkers en speakers, aangezien het op de eerste plaats voor beginnende hobbyisten is bedoeld. Het is makkelijker om de set (tijdelijk) op een home stereo aan te sluiten. Al ben ik hier absoluut geen voorstander van.

Inhoud tutors

DJ tutor 1: uitleg DJ gear
1. Draaitafels
2. CD/MP3/DVD players
3. Mixers
4. Headphones
5. Versterkers
6. Luidsprekers
7. Kabels en plugs
8. Set up

In deze tutor informatie over de functies en wat de bedoeling is.

DJ tutor 2: mixen voor beginners
1. cue punt zoeken
2. Beatmatching en tips
3. Volume en EQ instellen
4. Track opbouw en mixen
5. Links naar demo video's over gebruik effecten, scratchen, loops etc.

In geen enkel hoofdstuk (1 t/m 4) moet meer informatie dan nodig om aan de slag te kunnen. Dan blijft er voldoende stof over voor het chat gedeelte.

Schrijfstijl tutors
Korte zinnen. Geen enkel hoofdstuk mag meer zijn dan 1 vel papier van A4 formaat. Geen lollige stukken tekst z.a.: "Leren beatmatchen is zo moeilijk, dat je zo gefrustreerd ervan raakt, dat je je dure players uit het raam wil gooien." Geen plagiaat van andere DJ tutors.

Uitvoering: Wie, Hoe, Wanneer, Wat, WaarConfused??
Het rookie onderdeel is er al. Ben je het eens met de voorstellen? Als we eens zijn geworden over een concept voor uitvoering, stel ik voor dat Fantasy164 weer contact weer opneemt met de admins en namens ons een gemotiveerd verzoek doet om de stickies te plaatsen.

Hopelijk is het antwoord van de admins positief. Wie gaat dan de onderdelen van de 2 tutors schrijven en onderzoek doen voor de topic Budget vs DJ gear schrijven? Geef je alvast op, geef de hoofdstukken op die je wilt schrijven en hoeveel tijd je ervoor nodig denkt te hebben. Maar 1 persoon per hoofdstuk, maar 1 persoon mag wel meer dan 1 hoofdstuk. Wie eerst komt krijgt het, maar hou rekening dat een ieder je tekst mag en niet altijd even tactisch zal bekritiseren. Het moet natuurlijk allemaal gruwelijk goed worden!

Deaf DJ wil waarschijnlijk de CD players doen. Ik hoop dat Greup iets wil schrijven over versterkers en speakers, al geloof ik dat hij tegen het Rookie Forum is. Ik geef mezelf op voor de engelse vertaling van de teksten van de vrijwilligers, mits er geen ballast in zit, want dat sla ik dan over.

Ik stel voor dat we op deze thread doorgaan (deze topic) en de drafts posten, becommentarieren en editen. Als we het eens zijn kunnen de teksten dan worden gecopieerd naar de nieuwe stickie topics op het Rookie Forum. Dit kan het beste worden gedaan door een admin lijkt me.

Tic Toc
Laidback    posted on 07-04-2006 19:26
ZO dan :D

Good work :D.

Ik meld me ook aan voor (als nodig) engelse vertalingen..

ik wil ook wel veel info gaan zoeken over verschillende Onderwerpen..

Maar ok.. ff met zn allen bespreken offcource.. wie wat doet.. en waar..

wat vind iedereen hiervan ?

GreetsZ!

PatrickBeuken    posted on 07-04-2006 19:34
Ziet er zeer goed uit Happy, laughing
User edit by PatrickBeuken on 07-04-2006 @ 19:34:33 (8%)
Camino    posted on 07-04-2006 20:40
idd erg mooi werk winston... en ook zoals robert kan ik wel vertalen - engels is met name me eerste taal :p

EDIT: over de DJ gear zou ik wel een cutoff prijs stellen - voor CD spelers zeg maar max. DN s1000 of CDJ200, en mixers onder de 500 euro's; anders blijft er voor de rest weinig over

EDIT 2: en die CD players doe ik wel plezier - alleen heb ik in de budget series weinig ervaring, als iemand een budget cd speler heeft stuur mij maar gerust een PM'tje dat ik die info ook kan toevoegen
User edit by Camino on 07-04-2006 @ 20:44:13 (100%)
greup    posted on 07-04-2006 21:30

Deaf DJ wil waarschijnlijk de CD players doen. Ik hoop dat Greup iets wil schrijven over versterkers en speakers, al geloof ik dat hij tegen het Rookie Forum is. Ik geef mezelf op voor de engelse vertaling van de teksten van de vrijwilligers, mits er geen ballast in zit, want dat sla ik dan over.

Ik vind het een goed idee. En ik ben niet tegen het rookie forum hoor ( alleen in het begin, toen de naam tevens nog newbie was)
Ik wil best binnenkort in mijn vrije tijd eens een stukje techtalk over speakers, amps, crossover ect doen.
Dj_Fantasy    posted on 08-04-2006 00:15
Poster: greup
Als ik soms op fora's kijk en ik zie wat de " newbies"  elkaar allemaal wijs maken, en ook als ik zie wat voor idiote dingen men elkaar Durft wijs temaken bij levensgevaarlijk onderwerpen als Krachtstoom dan wordt ik daar toch wel stil van.

Mensen die net nieuw zijn op fora's weten niet wie er onzin lult en wie niet. Een Vip systeem, mits streng en goed onderhouden kan dan toch wel uitkomst bieden denk ik.

Het level systeem zoals hier is eigenlijk alleen gebasseerd op hoe actief je bent... niet op de kwaliteit van je poste, en dat vind ik zoals ik al eerder heb gezegt best jammer.

Ja ok, maar wie gaat dan dat level systeem ook bepalen:s is best een goed idee, maar wat als een VIP dan juist een slechte dag heeft en gwn voor de lol en pesterijen de topic's-starter zegt dat je bv. lamp van 25 V op een stopcontact van 220 V moet steken:s Iedereen heeft wel eens een baaldag, drm moet je iemand anders ook niet late balen eh. Je kunt het beste denk ik gwn de admin's en moderator's laten kiezen wie reply mag geven en wie niet!

edit: sorry had de bovenstaande reply's niej gzn, this niej men beste dag sorry
 Ja ok, maar wie gaat dan dat level systeem ook bepalen:s is best een goed idee, maar wat als een VIP dan juist een slechte dag heeft en gwn voor de lol en pesterijen de topic's-starter zegt dat je bv. lamp van 25 V op een stopcontact van 220 V moet steken:s Iedereen heeft wel eens een baaldag, drm moet je iemand anders ook niet late balen eh. Je kunt het beste denk ik gwn de admin's en moderator's laten kiezen wie reply mag geven en wie niet!edit: sorry had de bovenstaande reply's niej gzn, this niej men beste dag sorry
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 08-04-2006 @ 00:58:39 (58%)
Winston    posted on 08-04-2006 15:09
Ik neem het level systeem niet al te serieus. De meeste mensen die hier speciaal gaan voor de title "pro-member" doen het vrij snel (in elk geval tot "almost pro"Winking my eye en zie je niet meer terug als ze de titel eenmaal hebben gehaald. Dan heb je ook geen last meer van.

Terwijl er weer vele bij zijn die vaak komen en weinig posten dus nog pro-member zijn of zoiets in die buurt. Maar als ze wat posten is het wel kwaliteit.

De Admins hebben goed over het systeem gedacht en de voordelen en nadelen tegen elkaar afgewogen. Ik denk niet dat er een beter systeem is. Dus het mag voor mijn part zo blijven.

Tic Toc
Winston    posted on 08-04-2006 15:28
Terug naar het Rookie tutor topic.

Er zijn voorlopig 5 medestanders. De voorlopige taakverdeling is als volgt:

DJ tutor 1: uitleg DJ gear
1. Draaitafels                                  door ?
2. CD/MP3/DVD players                   door Deaf DJ
3. Mixers                                         door Deaf DJ
4. Headphones                                door Winston
5. Versterkers en crossovers            door Greup
6. Luidsprekers                                door Greup
7. Kabels en plugs                            door ?
8. Set up                                         door ?

DJ tutor 2: mixen voor beginners
1. cue punt zoeken                            door ?
2. Beatmatching en tips                             ?
3. Volume en EQ instellen                          ?
4. Track opbouw en mixen                         ?
5. Links naar demo video's over gebruik effecten, scratchen, loops etc.

Er zijn al veel tolken: Laidback_Robert, Deaf DJ en Winston.

Vertalingen zullen op het laatst pas worden gedaan, als we het eens zijn over de eindteksten van de hoofdstukken.

Daarom heb ik wat meer vrije tijd dus doe ik Headphones voorlopig erbij. Had nl. al behoorlijk wat onderzocht i.v.m. mijn speurtocht naar de sterkste DJ headphones.

Tic Toc
Lead    posted on 08-04-2006 15:32
We zijn blij met dit initiatief... Laat de overige details graag aan ons over... Winking my eye

Ideen kunnen in dit forum gepost worden, evenals aanmeldingen voor wie/wat wil en/of kan doen. Als alle ideeen er zijn zullen we dit gaan bekijken.

Als dit eenmaal serieuze vormen aan neemt kan zelfs overwogen worden om een aparte sectie aan te maken in de DJ Topics waar mensen alle info kunnen vinden.

Let the BASS be louder
Winston    posted on 08-04-2006 15:33
Poster: DeafDJ
EDIT: over de DJ gear zou ik wel een cutoff prijs stellen - voor CD spelers zeg maar max. DN s1000 of CDJ200, en mixers onder de 500 euro's; anders blijft er voor de rest weinig over

Ik ben bang dat ik dit niet goed begrijp. Kun je het voor de zekerheid nader toelichten.

Ik heb het nu een beetje druk. Begin volgende maand stuur ik je info over mijn budget mixer en CD player.
Tic Toc
Winston    posted on 08-04-2006 15:36
Poster: Lead
We zijn blij met dit initiatief... Laat de overige details graag aan ons over... Winking my eye

Ik zelf was verrast door de heel erg snelle reactie van jullie. Mijn complimenten.

We laten de details natuurlijk graag aan jullie over. Een probleem waaraan ik bv dacht was de gallery ruimte voor foto's. Van mezelf is ongebruikt, maar beperkt.
Tic Toc
User edit by Winston on 08-04-2006 @ 15:40:35 (41%)
Laidback    posted on 08-04-2006 15:37
Poster: Lead

Als dit eenmaal serieuze vormen aan neemt kan zelfs overwogen worden om een aparte sectie aan te maken in de DJ Topics waar mensen alle info kunnen vinden.

Hmm.. wou dit dus net aangeven..
Misschien is Het leuk.. dat als het eenmaal serieuzen vormen aan neemd
Een aparte sectie te maken Ala DJ topics Happy, laughing
Sticky Topics is daar niet echt Geschikt voor..
wel handig..
maar ok.. eerst maar eens ff Ideën in het Midden gooien.. lijkt me Happy, laughing
winston je hebt al een hele hoop gedaan..
Ik wil best wat Topics schrijven.. maar zit aankomende weken ff krapjes Kwa Toetsweken!... dus vertaling wil ik graag doen.. maar hele topics schrijven zou dat pas over 2 weken kunnen Happy, laughing
Winston    posted on 08-04-2006 15:39
Poster: greup
Ik wil best binnenkort in mijn vrije tijd eens een stukje techtalk over speakers, amps, crossover ect doen.

Ben ook blij dat je wilt meewerken. Elk van kan ons een redelijke tutor schrijven, maar er is sneller een DJResource tutor als we het werk kunnen verdelen.

Wel heb ik het gevoel dat je van plan bent een boekwerk te schrijven. Ik denk dat jeje beter op de vlakte kan houden, want de gemiddelde leeftijd van de beginnende DJ is volgens mij 12 jaar.

En als je teveel schrijft blijft er ook niks over om te discussieren. In je post, van dit jaar nog, staan er goede basic stukken tekst, die je zo kunt copieren naar hier. en dan een beetje aanpassen. De Admins waren snel dus is er een beetje druk op ons, om zaken ook een beetje met vaart te verwezenlijken. En eenvoudige stukjes is in het voordeel van de snelheid.
Tic Toc
User edit by Winston on 08-04-2006 @ 15:51:52 (100%)
Lead    posted on 08-04-2006 16:02
Haastige spoed is zelden goed.... We gaan dit gewoon rustig aan doen, want er is niemand die met grote spoed ergens op zit te wachten.... alles op deze site is gemaakt in rust zonder haast... Dit komt, naar mijn idee, de kwaliteit ten goede.

Ik zou ook kwaliteit verkiezen boven kwantiteit: liever 10 goede topics waar mensen iets aan hebben en waar ze iets van kunnen leren dan 50 topic, zo gecopieerd uit een boek die niemand leest...

Ik vind wel dat de topics die we gaan plaatsen ook daadwerkelijk geschreven zijn en dit geen copy-paste werk is van een of ander boek (daar hebben we OCR software voor :D )

Ik ben ook blij door de medewerkingen die nu al bekend zijn.

De topics mogen best in 2 nivo's verdeel worden: 'Mixers - de basis' en 'Mixers - voor gevorderde' Winking my eye

Maar ik zie alweer: er zijn ideeen genoeg.... laat maar komen en gooi maar in de verzamelpot :D

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 08-04-2006 16:02 (1%)
Camino    posted on 08-04-2006 16:41
wat ik wel meen is dat er (zo snel mogelijk) een duidelijke scheiding moet komen tussen rookie gear en het "echte" werk... en het lijkt me ook verstandig om niet alleen de threads zo te verdelen tussen pro/niet pro maar ook de potentiele DJ Topics zoals Lead zegt...
Lead    posted on 08-04-2006 19:54
Laten we eerst informatie in het forum verzamelen. Als er goede topics komen en er genoeg zijn om wat mee te doen kunnen we verder kijken Winking my eye

Let the BASS be louder
W.i.M    posted on 10-04-2006 21:29
Het lijkt me zeker wel handig als iemand een uitgebreide tutorial maakt voor beginners voor het beatmatchen bijvoorbeeld.

Maar niet welke mixen je nu moet kopen omdat deze informatie over een half jaar al weer achterhaald is. Het zouden meer algemene topics moeten zijn die we voor een langere tijd als sticky in het rookie forum zetten zodat als ze het zelf al niet lezen/vinden we ze er op kunnen wijzen.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 10-04-2006 22:22 (2%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

100 Users online: 5 Guests (95 Unknown)
Pages generated today : 4.619
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.211.569

DJResource