Poster: Jorrit
en dat is juist wat we niet willen, iemand moet gewoon kunnen posten wat hij wil, zonder afgezeken te worden. Discussieren is natuurlijk een ander verhaal.
ja, maar geef nou toe.... als iemand een topic opend om achter een betekenis van een woord wat nog niet eens wat met dj-stuff te maken heeft gaat vragen, dan kun je een afzeik reactie toch ook niet anders meer dan met terecht betitelen.
Ook haalt een iets hoger afzeik gehalte vaak onjuistheden uit posten. ( je zou het ook discuseren kunnen noemen, maar dan op een wat aanvallerende mannier )
Wellicht, maar het verziekt (in mijn ogen) wel een groot deel van de sfeer. En discussieren is natuurlijk iets anders dan: 'wat een domme vraag, wat kom je hier eigenlijk doen?'
prijszeikers in sellling&buying topics mogen van mij ook best wat harder op hun fouten gewezen worden
Agreed.
Poster: Jorrit
De een heeft een leuke dag door iets nuttigs te doen, de andere door zo'n topic te maken. Lekker in hun waarde laten, denk ik dan. Wat schiet je ermee op ze de grond in te boren? Als je vriendelijk bent maak je die persoon ook nog eens blij...
Ik denk dat afzeike inderdaad een niet goed gekozen woord is door mij, Dat discusseren staat beter in deze context.
Ik heb alleen nog steeds mijn ideaal dat dit forum een mooi informatief en gezellig forum wordt
sja... na een tijdje weet je ook wie dat uit z'n nek lult, om het maar zo te zeggen, en wie er verstand van zaken heeft...
Poster: greupJa ok, maar wie gaat dan dat level systeem ook bepalen:s is best een goed idee, maar wat als een VIP dan juist een slechte dag heeft en gwn voor de lol en pesterijen de topic's-starter zegt dat je bv. lamp van 25 V op een stopcontact van 220 V moet steken:s Iedereen heeft wel eens een baaldag, drm moet je iemand anders ook niet late balen eh. Je kunt het beste denk ik gwn de admin's en moderator's laten kiezen wie reply mag geven en wie niet!edit: sorry had de bovenstaande reply's niej gzn, this niej men beste dag sorryAls ik soms op fora's kijk en ik zie wat de " newbies" elkaar allemaal wijs maken, en ook als ik zie wat voor idiote dingen men elkaar Durft wijs temaken bij levensgevaarlijk onderwerpen als Krachtstoom dan wordt ik daar toch wel stil van.Mensen die net nieuw zijn op fora's weten niet wie er onzin lult en wie niet. Een Vip systeem, mits streng en goed onderhouden kan dan toch wel uitkomst bieden denk ik.Het level systeem zoals hier is eigenlijk alleen gebasseerd op hoe actief je bent... niet op de kwaliteit van je poste, en dat vind ik zoals ik al eerder heb gezegt best jammer.
Ja ok, maar wie gaat dan dat level systeem ook bepalen:s is best een goed idee, maar wat als een VIP dan juist een slechte dag heeft en gwn voor de lol en pesterijen de topic's-starter zegt dat je bv. lamp van 25 V op een stopcontact van 220 V moet steken:s Iedereen heeft wel eens een baaldag, drm moet je iemand anders ook niet late balen eh. Je kunt het beste denk ik gwn de admin's en moderator's laten kiezen wie reply mag geven en wie niet!
edit: sorry had de bovenstaande reply's niej gzn, this niej men beste dag sorry
Poster: DeafDJ
EDIT: over de DJ gear zou ik wel een cutoff prijs stellen - voor CD spelers zeg maar max. DN s1000 of CDJ200, en mixers onder de 500 euro's; anders blijft er voor de rest weinig over
Poster: Lead
We zijn blij met dit initiatief... Laat de overige details graag aan ons over...
Poster: Lead
Als dit eenmaal serieuze vormen aan neemt kan zelfs overwogen worden om een aparte sectie aan te maken in de DJ Topics waar mensen alle info kunnen vinden.
Poster: greupIk wil best binnenkort in mijn vrije tijd eens een stukje techtalk over speakers, amps, crossover ect doen.
Ben ook blij dat je wilt meewerken. Elk van kan ons een redelijke tutor schrijven, maar er is sneller een DJResource tutor als we het werk kunnen verdelen.Wel heb ik het gevoel dat je van plan bent een boekwerk te schrijven. Ik denk dat jeje beter op de vlakte kan houden, want de gemiddelde leeftijd van de beginnende DJ is volgens mij 12 jaar.
En als je teveel schrijft blijft er ook niks over om te discussieren. In je post, van dit jaar nog, staan er goede basic stukken tekst, die je zo kunt copieren naar hier. en dan een beetje aanpassen. De Admins waren snel dus is er een beetje druk op ons, om zaken ook een beetje met vaart te verwezenlijken. En eenvoudige stukjes is in het voordeel van de snelheid.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.