Poster: jeansos2
Zo snel mogelijk Lead
Poster: fantasy164Wanner komt tie er??:d Hele hoop minder werk voor andere mensen en voor diegene die zoeken achter antwoorden die er al reeds staan sneller te helpen. Aanmaken die handel:pIk zou zo een bepaald budget kiezen bv. 700 Euro en dan zien wat je daarvoor kunt krijgen, bij welke merken(of gemengde merken), en welke webshops Bv.
Het nieuwe forum is er niet alleen voor topics met een bepaald bugdet maar meer om beginners een eigen forum te geven zodat we een beetje verdeling krijgen tussen ervaren posters en mensen met vragen als wat is beatmatchen.
Mod Edit: Het rookie forum is hierbij aangemaakt.... ![]() |
Poster: ChiellianvanWhodJa ik vind het ook wel wat hebben ja!Kunnen ze nog wel in de gewone topic komen?dat ze pas in ''onze'' topics kunne komen als zo plus member zijn ofzo?
Poster: ivan1991eigenijk wel Ja:P
Dat vind ik wel wat ver gaan
Poster: greupik wil niet lullig zijn, maar als er een newbie sectie kwam, dan zouden 90% van alle topics daarin verdwijnen.het niveau hier is nou eenmaal alles behalve hoogstaand.
een klein ideetje hier misschien een sticky maken met regels voor het rookie forum of general information aanpassen in introduce yourself.
Poster: Jorrit
Tsja, een keuze moest gemaakt worden he. Een streng forum waar iedereen die niet genoeg verstand van zake heeft ervan af gekickt wordt (ik noem geen namen van fora), of een forum waar mensen gezellig kunnen ouwehoeren over hun hobby...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.