OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
waarom zou het niet kunnen? Cor woont toch in Breda dacht ik, en hij zal wel waarschijnlijk een xone 62 hebben, als je het zeker wilt weten doe dit: zeg dat je geintreseerd bent en dat je hem wilt uittesten zie je het meteen
tja, nix is uitgesloten, maar het kan ook een verkooptruck zijn natuurlijk, er staat voor de rest geen tel. nummer bij en/of adres, mjaa ik beide gevallen zou je dat er niet opzetten, want als het hem wel is, dan word die gestalkt:P, en als het hem niet is komt iemand er zo achter, dus antwoord hierop kan je nog niet geven, stuur hem een mail en je zult merken :P
nu we het toch over Cor hebben: weet iemand dat nummer waarmee hij begint op zijn live set vanop Trance Energy 2006?(dit was samen met Mark norman ook een topper in de Trance wereld:d)
User edit by the-melody on 05-04-2006 @ 20:59:22 (1%)
volgens mij heeft hij zijn advertentie al aangepast
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.919 days. Post CommentThat would be 230.6 months or a whopping 19 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...