We all understand the topic title.... I will 'kick-off' with my setup: -1x Pioneer DJM-600 -2x Pioneer CDJ-800 -2x Reloop RP-4000 MK3 Chrome LTD -2x Slipmat (I L Techno) -2x Ortofon Concorde Pro -1x Sony MDR-V700 -1x Syrincs M3-220 -2x Base mic stand 3kg
http://members.lycos.nl/djgere/dj/Ger-E_booth_27-12-03_1.jpg
2009 Admin Edit : Due to this topic we've created and build from scratch : DJResource DJ Booth module. this is our way of letting you share your image of your booth with the other members and directly see their reactions.
2016 Admin Edit : Due to the DJ Booths we've created a module for all the gear : Gearbase
Is het nog gelukt met de bouwtekening ?
ze komen deze week ergens binnen dan ga ik eens kijken waar ik ze ergens kwijt zou kunnen (heb wel plek maar mischien kan dat beter) en als ik ze binnen heb zal ik eens een schetje proberen te maken
Poster: Lead
ehm....
Hier is helaas niet meer aan te komen. Dit is geen poster maar een eenmalige druk op hardboard in aluminium frame. Er zijn er ooit 3 van gemaakt waarvan dit er eentje is.... die ik op een 'veilige' plaats heb opgeborgen
Er zouden nog wel wat posters zijn van de CDJ-1000 (niet de mk2) denk ik als er nog even goed gezocht wordt. Er worden door Pioneer niet zo veel posters gemaakt dus is er niet zoveel keus...
Ik denk dat het plaatje te groot is... vreemd, want ik heb dit uitvoerig getest... Zou je dit plaatje wat je wilde uploaden naar me kunnen mailen, of weet je nog hoe groot het bestand is...
tot 150k zou je gewoon moeten kunnen uploaden, daarna zou hij een foutmelding moeten geven dat de file te groot is....
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.