We all understand the topic title.... I will 'kick-off' with my setup: -1x Pioneer DJM-600 -2x Pioneer CDJ-800 -2x Reloop RP-4000 MK3 Chrome LTD -2x Slipmat (I L Techno) -2x Ortofon Concorde Pro -1x Sony MDR-V700 -1x Syrincs M3-220 -2x Base mic stand 3kg
http://members.lycos.nl/djgere/dj/Ger-E_booth_27-12-03_1.jpg
2009 Admin Edit : Due to this topic we've created and build from scratch : DJResource DJ Booth module. this is our way of letting you share your image of your booth with the other members and directly see their reactions.
2016 Admin Edit : Due to the DJ Booths we've created a module for all the gear : Gearbase
nou het word dus zoiezo mdf gezien ik niet weet hoelang ik het meubel ga gebruiken
(woon nog bij mijn ouders)
wat had gupy gebruikt voor zijn booth? gewone verf of...?
De MDF panelen moet je voorsmeren met een bepaald spul (heeft de bouwmarkt). Daarna allen een keertje in de grondverf zetten. Na een dag drogen kun je gaan lakken.
Breng in ieder geval 2 lagen aan (ik ben voor 3 gegaan). Je hebt lak in hoogglans (glimmend) en zijdeglans (iets minder glimmen)... ik zou zijdeglans nemen.... behalve als je alles wilt laten fonkelen.
Poster: TomV
Hier is een pic van mijn booth
2X CD-20DJ (worden snel vervangen door 2X CDJ-800 )
1X MX-4MKII
1X T-3
1X Sennheiser koptelefoon
2X 20 jaar oude philips-boxen
(Nog) geen wereld-set, maar met de CDJ-800s zal daar verandering in komen
GRTS TOM
Geen fotows maar 3 nieuwe filmpjes dit keer:
En JA, ik heb GEEN cd-spelers meer......
In da Mix 09-01-05 Part 1 (Jumpstyle)
Time:12:07
Size:33 MB
In da Mix 09-01-05 Part 2 (French-Tech / Hard-Tech)
Time:20:33
Size:57 MB
In da Mix 09-01-05 Part 3 (Jumpstyle)
Time:24:45
Size:61 MB
Enjoy
leuk hoe je het neer hebt gezet
en wrom geen cd-spelers meer? beviel het niet meer of gewoon teveel van het goede?
Poster: mavegzelf doen...net zo handig met updaten
Gave site Ger! Zelf gemaakt? Ik wil graag ook een site maken of laten maken. Weten jullie iemand of hebben jullie tips?
Poster: mavegik heb het mijzelf helemaal aangeleerd. En een paar beken gekocht natuurlijk.
Maar dan moet je je wel veel verdiepen in Flash enzo Kiwi of niet? Die van jou vind ik ook behoorlijk mooi! Maar weet alleen een beetje van HTML :s
Poster: Kiwi
je gaat dus echt al je vinyl zo bij houden?? nou succes er mee, na een maandje of drie ben je het zat, tenzij je naar 3 platen per maand koopt ofzo....
Poster: maveg
Gave site Ger! Zelf gemaakt? Ik wil graag ook een site maken of laten maken. Weten jullie iemand of hebben jullie tips?
Wij gebruiken Photoshop CS voor artwork, Dreamweaver 2004 MX voor het maken van de content en CuteFTP voor uploaden en onderhouden. CuteFTP heeft ook een goede editor waarmee je online makkelijk files en bestanden kunt wijzigen.
Onze site is in PHP en daar is Dreamweaver niet zo goed in. Een HTML site kun je makkelijk online editen met de ingebouwd FTP module van Dreamweaver. Imageready van Photoshop gebruiken wij eigenlijk niet.
Als je met Dreamweaver begint en een beetje gaat spelen kom je vanzelf achter een heleboel dingen...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.