Draaitafel of Mixer?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bastian    posted on 03-04-2006 22:34
Heej djresource members!,
Ik wil binnekort een nieuwe draaitafel (akiyama acura) of een nieuwe mixer (reloop rmx 40 bpm/dsp) kopen.
Nou moet ik gaan kiezen tussen een van deze 2 en zelf denk ik nu toch iets meer aan de draaitafel maar mijn gemini mixer kraakt soms en dat is nou ook niet het mooist maar als ik een nieuwe mixer koop heb ik geen geld voor een draaitafel en kan ik ook niet met platen draaien.
Is er ook misschien een andere oplossing wanneer ik de draaitafel koop zodat het kraken op mijn mixer vermindert kan wordenConfused

Alvast bedankt,

Grtzz Bastian!

What do you think about Draaitafel of Mixer? ??

Vote :   

DJ_Inspiration    posted on 03-04-2006 22:39
Je kan altijd proberen met contact-spray, hoewel ik dat liever niet gebruik omdat je faders dan nogal stroef worden en het eigenlijk alleen maar een uitstel is.

Maar als je later toch van plan bent om een nieuwe mixer te kopen en je aankoop enkel even wil uitstellen zou ik het misschien toch proberen.

Denk voor jezelf even wat het belangrijkste is of waar je op dit moment het meest zou aan hebben.

PS: Ik stond voor dezelfde keuze en heb eerst de draaitafel gekocht want een mixer had ik al. Kraken of niet, ik wou een draaitafel hebben :D Erna heb ik ook een Reloop RMX40BPM gekocht maar er is in vele topics te vinden hoe fijn ik die vind dus deze mixer is absoluut top!

Reemz    posted on 03-04-2006 22:41
Koop een busje lucht en maak daarmee je faders schoon zodat ze niet meer kraken (tijdelijke oplossing) schaf als eerste de draaitafel aan en spaar dan heel hard voor een nieuwe mixer. Dus op deze manier kan je en je platen draaien en een nieuwe mixer aanschaffen.
Bastian    posted on 03-04-2006 22:44
Ok... ik denk dat ik toch maar ga proberen met faderspray maar kan je die faderspray ook voor je eq knoppen gebruiken want ik heb ook daar soms last van en zelf denk ik ook het belangrijkste op dit moment is een lekkere draaitafelWinking my eye

500e post!!:p

This is an old Topic

No new postings for 6.205 days.
 Post CommentThat would be 206.8 months
or a whopping 17 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

70 Users online: 4 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 9.923
Most visitors online this month : 184
Lifetime Pageviews since 2003 : 208.958.885