Poster: djmamoweet niet waarom deze slecht zouden zijn, het zijn ev's en dat heeft zijn kwaliteit al lang bewezen en het zijn boxen met een spl van 128 db............ haal dat maar eens uit een vergelijkende box met een 8" full range speaker...snap wel dat dit mischien een te dure speaker voor de topic starter is maar dit is wel een heel erg goede speaker, en ja ik heb hem al eens gehoord deze gaan hard en er zit een goede bass in
en 8" speaker fullrange gebruiken leverd vrijwel altijd een te weinig laag op. ( vrij logisch ook he)Product:
Behringer B1520 pro, High-Performance 400-Watt RMS 15' PA Loudspeaker/Floor Monitor
Algemeen:
The new B1520 PRO loudspeaker is yet another addition to our outstanding EUROLIVE series, and is geared towards real professional applications
Specificaties:
This reference 800-Watt loudspeaker with a great price-to-performance ratio is intended for PA applications, and can also be used as floor monitor. Its extremely versatile enclosure profile allows different positioning: 10 & 35 degree cluster and stacking mode, stand mounting with 35-mm pole socket or positioning as a floor monitor wedge. The technical highlights include extremely high sound pressure levels (95 dB full space 1 W @ 1 m), an ultra-wide 50 Hz - 18 kHz frequency range and a proprietary 13/4" titanium diaphragm compression driver for brilliant, natural high frequency reproduction. Built-in overload-protection circuitry ensures optimal HF driver protection. The B1520 PRO distinctive design and build quality truly deliver unrivalled sonic excellence.
- 400W RMS, 800W piekvermogenDenk ook uns aan de dap AX serie. Zeker als je nog basboxen zoekt, en geen zin hebt in zelfbouw is de ax serie een prima alternatief.
Poster: greupen 8" speaker fullrange gebruiken leverd vrijwel altijd een te weinig laag op. ( vrij logisch ook he)oke, zal je aanraden om ze toch maar eens te gaan beluisteren, want dat heb je blijkbaar niet gedaan.en ik kan dat wel zeggen, vind dit erg goede boxen en er zat een goede bass in.dus voordat je een reactie post ga eerst ff luisteren
Poster: greup
Dat kunnen, zou niet de eerste keer zijn dat een speaker mij Ernstig doet verbazen.. Overigens zou ik ze dan Toch nog niet aanraden, gezien ik toch wel m'n twijfels heb bij de uitbreidings mogelijkheden met dit ev kastje. Voor 220 het geld van een zx1 zou ik dan kijken of je 2e hands niet uns wat kunt krijgen. ( en dat is zeker wel mogelijk)
Mod Edit: 4.8 Het is op djresource.eu niet toegestaan om links of referenties te plaatsen naar websites die een webshop bevatten, zonder dat hiervoor door djresource.eu toestemming is gegeven |
Poster: greupMijn antwoord betrekking hebbende op de vraag van de zx1 had je zelf ook al kunnen lezen.hier kun je lezen waarop mijn reactie gebasseerd was, en dat is een feitelijk kloppende bassering zoals je ziet ( 8"speaker fullrange leverd ook VRIJWEL ALTIJD een te weinig laag op, en k laat in deze uitspraak dus ruimte voor uitzonderingen vrij)Hoe kom jij aan 128 db??
dus fijn dat mijn verwijzing naar een winkel is gelukt het greup.... niet dus.
dus dit klopt niet bij deze box omdat deze wel een hele goede bass heeft, das jammer gaat je filosofie niet op.....
dus morgen naar de winkel kun je ze luisteren, 't zal je goed doen.
en over die 128 je snapt zelf ook wel dat dit een foutje is en dat dit 125 moet zijn,
Poster: djmamo
dus fijn dat mijn verwijzing naar een winkel is gelukt het greup.... niet dus.
dus dit klopt niet bij deze box omdat deze wel een hele goede bass heeft, das jammer gaat je filosofie niet op.....
dus morgen naar de winkel kun je ze luisteren, 't zal je goed doen.
en over die 128 je snapt zelf ook wel dat dit een foutje is en dat dit 125 moet zijn,
Dat kunnen, zou niet de eerste keer zijn dat een speaker mij Ernstig doet verbazen.. Overigens zou ik ze dan Toch nog niet aanraden, gezien ik toch wel m'n twijfels heb bij de uitbreidings mogelijkheden met dit ev kastje. Voor 220 het geld van een zx1 zou ik dan kijken of je 2e hands niet uns wat kunt krijgen. ( en dat is zeker wel mogelijk)
quote:
en 8" speaker fullrange gebruiken leverd vrijwel altijd een te weinig laag op. ( vrij logisch ook he)hier kun je lezen waarop mijn reactie gebasseerd was, en dat is een feitelijk kloppende bassering zoals je ziet ( 8"speaker fullrange leverd ook VRIJWEL ALTIJD een te weinig laag op, en k laat in deze uitspraak dus ruimte voor uitzonderingen vrij)
Poster: DJ-Ak heb die boxen nieuw goedkoop kunnen krijgen voor slechts 150 euri, de nieuwprijs is 519,95 euri. en er komt perfect geluid uit.plus ik ben nog maar 15 dus heb nog niet zo goed inkomen.ik was laats ook van plan 8 parren te kopen maar ze waren jammergenoeg uitverkocht.