- Ik vind de VU-meters bij de Reloop mooi en duidelijk door zijn horizontale ledstreepjes.
- De faders zijn iets langer dan een DJM enzo, wat ik persoonlijk prettiger werken vind.
- De effecten klinken heel goed, je kan een review lezen en geluiden van de effecten horen op
http://www.aboutdj.nl/content/view/15/8/- De toonregeling op de koptelefoon is handig, maar niet per sé nodig.
- De manier waarop je de cue selecteert vind ik ook lekker, gewoon met je vinger zachtjes op het knopje cue drukken en het ledje eronder gaat branden (er zit geen klikje in)
- Ook is er de mogelijkheid om je fader in reverse te gebruiken, eventjes op de knop onder de cue drukken, het rode ledje licht op en vanboven is dan de fader dicht, en beneden open.
- De fadercurve kan je ook instellen. Wanneer je naast de reverse knop op het zilveren knopje drukt, springt er een potmetertje uit en kan je instellen hoe je graag je fader wil doen reageren. Nadien kan je de potmeter terug in je mixer duwen en zit hij niet meer in de weg.
- De toonregeling vindt ik ook lekker werken, hij gaat goed diep en klinkt ook muzikaal want bij sommige mixer hoor je als je een kwartslag draait, geen verschil.
Ik ben echt tevreden van deze mixer, en hij kost niet eens veel.

Kopen die handel!!
Het enige waartussen je nog moet kiezen is effecten of niet.
Ik heb persoonlijk de BPM versie (omdat ik effecten niet nodig heb)