cdj 800 / mk2 ?? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Decom    posted on 31-03-2006 16:44
Ik had laatst 2x pioneer cdj800 besteld bij musicstore maar ik kreeg na een week te horen dat ze die niet meer konden leveren, enkel nog maar de MK2.. Heb nog eens rondgekeken op verschillende webshops maar kon ze nergens meer vinden aleen de MK2... worden die dingen nu niet meer geleverd door pioneer ??

de vraag zal vast wel ergens al gesteld zijn maar ik kon em niet vinden ..

En ik heb ook gehoord dat de adviesprijs van de mk2 dadelijk gelijk moet gaan liggen met de adviesprijs van de mk1 ... maar hij is overal toch een stukje duurder ??

ach ja kmoet gewoon 2 cd spelers hebben dus maybe dat ik dan maar gewoon voor de mk2 ga, ook al zie ik niet zo veel in de nieuwe functies en wil ik eigenlijk liever gewoon de mk1 om dat die een stukje goedkoper is...

iemand die antwoord op mijn vragen kan geven en maybe nog een advies voor mij heeft Confused bvd.

What do you think about cdj 800 / mk2 ?? ??

Vote :   

Decom    posted on 01-04-2006 15:57
mmm die dingen moeten 60hz hebben.... krijg je heel wat gekut met een omvormer om dat te realiseren...

kga ff research doen :P

Day-One    posted on 01-04-2006 17:01
Poster: Decom
ja dollars ja... dat maakt 577,59 euro p/stuk ... goede deal dacht ik Happy, laughing

Dat dacht ik ook!! en wat is de levertijd dan?
LauW    posted on 01-04-2006 17:03
Vergeet invoerkosten e.d. niet. Ik heb ook 1 keer iets gekocht voor 125dollar. Kwam 75,- euro bij.. Dus dat doe ik ook nooit meer.
Day-One    posted on 01-04-2006 17:05
adaptertje ?

zit een schakelaar aan de achterzijde om van 110 naar 240 te schakelen.
je zal wel een adaptertje moeten aanschaffen vanwege de stekker soort dat zij daargebruiken Thumbs Up
Day-One    posted on 01-04-2006 17:06
Poster: LauW
Vergeet invoerkosten e.d. niet. Ik heb ook 1 keer iets gekocht voor 125dollar. Kwam 75,- euro bij.. Dus dat doe ik ook nooit meer.

niet als je erbij zegt dat het om een test situatie gaat....dan betaal je dat niet Thumbs Up (vage invoerechten rule)
Decom    posted on 01-04-2006 17:46
Poster: Day-One

zit een schakelaar aan de achterzijde om van 110 naar 240 te schakelen.
je zal wel een adaptertje moeten aanschaffen vanwege de stekker soort dat zij daargebruiken Thumbs Up

was dat ook het geval bij de mk1 ?

want ik kwam op het new-line forum, en daar las ik over iemand die op marktplaats 2 cdj800's had gekocht van iemand maar dat bleken dus amerikaanse te zijn met een andere stekker en daar hadden ze ook wat binnen in geprutst maar het kwam er op neer dat ze als hij ze bleef gebruiken gewoon kapot zouden gaan ...  pioneer zei dat de voeding zelfs uit elkaar kon spatten.

het lijkt me ook sterk dat pioneer nu een schakelaar heeft toegevoegd want dat zou aleen de grijze import handel bevorderen... en dat willen ze denk ik niet.

DJ_Inspiration    posted on 01-04-2006 17:53
Dat heb ik nog op geen enkele Pioneer CD-Speler gezien zo'n schakelaar.

Mijn vorige Numarks hadden dit wel en de Numark mixer had dat ook, maar ook mijn huidige Denon's hebben deze switch niet.

Day-One    posted on 01-04-2006 17:56

was dat ook het geval bij de mk1 ?

want ik kwam op het new-line forum, en daar las ik over iemand die op marktplaats 2 cdj800's had gekocht van iemand maar dat bleken dus amerikaanse te zijn met een andere stekker en daar hadden ze ook wat binnen in geprutst maar het kwam er op neer dat ze als hij ze bleef gebruiken gewoon kapot zouden gaan ...  pioneer zei dat de voeding zelfs uit elkaar kon spatten.

het lijkt me ook sterk dat pioneer nu een schakelaar heeft toegevoegd want dat zou aleen de grijze import handel bevorderen... en dat willen ze denk ik niet.

Tja eigenlijk na al die moeite zou je bijna kunnen vast stellen om ze toch hier te kopen (maar dan ff kijken of je ze voor inkoopprijs kan kopen Thumbs Up )
wat je kan doen is een trafo (of 2) aanschaffen om ze toch hier te kunnen afspelen. (een soort omvormer van 110 naar 240) die kan je bij een electronica zaakje kopen.

Wat betekend dat je ze niet overal kan meeslepen.
DJ_Inspiration    posted on 01-04-2006 17:58
Je koopt ze echt wel beter hier hoor.

Bespaar je de problemen door net wat dieper in je geldbeugel te tasten want zoveel verschil is het niet hoor (zeker niet als je hier nog eens 2 jaar garantie krijgt bij een officiële Pioneer dealer).

Decom    posted on 01-04-2006 18:00
ja idd ... amerika is iig uitgesloten
Decom    posted on 01-04-2006 18:08
nu zie ik hier bij een webshop de mk1 voor 559 euro staan ... op vooraad ! dus begin ik weer te twijfelen of ik dan toch maar beter de mk1 kan aanschaffen want hij is tenslotte aleen voor thuis gebruik...
FrankyN    posted on 01-04-2006 20:35
Jij weet ook niet echt wat je wil,weet je wat ik zou gewoon wachten tot dat de Cdj 800 MK2 in de showrooms staan dan kan je hem gewoon testen.
FrankyN    posted on 01-04-2006 20:36
en wachten is idd moeilijk ik weet het haha
Day-One    posted on 01-04-2006 22:00
nu zie ik hier bij een webshop de mk1 voor 559 euro staan ... op vooraad ! dus begin ik weer te twijfelen of ik dan toch maar beter de mk1 kan aanschaffen want hij is tenslotte aleen voor thuis gebruik...

"DOEN" Thumbs Up
remixer    posted on 03-04-2006 18:53
ga anders gewoon voor de mkII je betaald dan misschien wel iets meer maar dan heb je wel het nieuwste van het nieuwste

Day-One    posted on 03-04-2006 20:02
Poster: remixer
ga anders gewoon voor de mkII je betaald dan misschien wel iets meer maar dan heb je wel het nieuwste van het nieuwste

MKI of MkII maakt niet uit in mijn optiek...gewoon doen Thumbs Up zowieso een top keus...
robbert    posted on 03-04-2006 20:30
En je moet rekening houden met de opbrengt 2de hands als je ze nog eens gaat verkopen.
Ik denk dat je dan die extra aanschafprijs er snel uit hebt!

Day-One    posted on 03-04-2006 20:53

jij moet eens kappen met twijfelen Happy, laughing voor een paar knaken extra hebbie een MKII

This is an old Topic

No new postings for 7.042 days.
 Post CommentThat would be 234.7 months
or a whopping 19.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

27 Users online: 16 Guests (11 Unknown)
Pages generated today : 7.352
Most visitors online this month : 390
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.533.854