Poster: Decomja kheb ook stanton pro 2000 ... super geluid, comfortabel, sluit goed, maar dan krijg je uiteindelijk ook te maken met het bekende scheurtjes probleem in de beugel...die scheurtjes zitten er bij mij ook in maar ze worden niet groter en je ziet het bijna niet ... dus eigenlijk geef ik er niks om ...ik zou gewoon voor de stanton gaan .. stijn
Poster: jordy
Akiyama, de HDJ-9700
heb gehoort dat die niet slecht is.. ziet eruit als de HDJ1000 (duh) en ligt onder de 60 euro werd ook gezegt...
suc6
Poster: DeafDJ
ik heb ook een jaartje of 2 de sony mdrv-500 gehad, maar was er niet echt tevreden over:
1. hij breekt snel
2. in tegenstelling tot zijn grotere broer klinkt hij TE schel
3. geluids isolatie is niet echt super
4. bij hogere volumes heeft hij wel eens last van geluids vervorming...
Ik raad je zelfs eerder de stanton boven de sony nog aan - ken zelfs winkels waar ze zelfs geen sony meer verkopen omdat die niet stevig genoeg is voor het echte zware Dj werk
Poster: DeafDJ
ik heb ook een jaartje of 2 de sony mdrv-500 gehad, maar was er niet echt tevreden over:
1. hij breekt snel
2. in tegenstelling tot zijn grotere broer klinkt hij TE schel
3. geluids isolatie is niet echt super
4. bij hogere volumes heeft hij wel eens last van geluids vervorming...
Ik raad je zelfs eerder de stanton boven de sony nog aan - ken zelfs winkels waar ze zelfs geen sony meer verkopen omdat die niet stevig genoeg is voor het echte zware Dj werk
Poster: jordy
betere hoofdtelefoon = vaak duurder
maar ook
- vaak beter afgesloten
- zuiverder (dus hoor je het beter)
uiteindelijk gaan ze langer mee en is het beter voor je oren... wat persoonlijk mijn rede was dat ik een HDJ1000 heb gekocht... wel duur (nu iets van 170 euro?) (toendertijd 230..) maar hij sluit goed af = minder hard = beter voor je oren
gehoorapparaat is uit den boze en bovendien erg duur
edit: maar je hebt ze ook wel goedkoper... maar ik zou minstens tot 100/125 euro kijken...