Poster: DjCollinBosgraafPrecies wat Powel zegt10 euro meer en je hebt lang leve plezierSTANTON PRO 2000
ik weet niet of je lang leve kan zeggen vanwege de hoofdbeugel ofzoiets:S maar hij functioneerd top!
Poster: DjStijn
Ik heb er ongeveer 60 euro voor over.
Er moet goed geluid in zitten en hij moet stevig zijn.
Poster: DjStijniemand ervaring met de:
............SynQ HPS-2 ProIk zag die staan en vond die wel iets weet niet wat het is dus vraag ik het maar aan jullie
Poster: DjillusionHOOFDTELEFOON... iedereen zegt altijd koptelefoon...(dat zeiden we vroeger op de basisschool)Ik kan je de Synq HPS 1 aanraden... goede hoofdtelefoon voor de beginnende/gevorderde dj... ligt mooi tegen je bedrag van 60 euro...49 of 59 euro k'weet niet meer psies wat het was... moet je maar eens kijken op new-line... hebben ze trouwens super service (y)
ik heb die ook en ik kan hem ook aanraden..goed geluid en is stevig genoeg. kheb hem nu ongeveer een jaar en hij werkt nog altijd perfect....
Poster: DjCollinBosgraafPrecies wat Powel zegt10 euro meer en je hebt lang leve plezierSTANTON PRO 2000
ja kheb ook stanton pro 2000 ... super geluid, comfortabel, sluit goed, maar dan krijg je uiteindelijk ook te maken met het bekende scheurtjes probleem in de beugel...die scheurtjes zitten er bij mij ook in maar ze worden niet groter en je ziet het bijna niet ... dus eigenlijk geef ik er niks om ...ik zou gewoon voor de stanton gaan .. stijn
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.