Numark iDJ2 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jordy    posted on 28-03-2006 21:29

What do you think about Numark iDJ2 ??

Vote :   

teddyaakre    posted on 04-04-2006 14:12
Now that looks cool!
Something that numark might have done good in a while Winking my eye
djmamo    posted on 04-04-2006 14:30
Poster: DjCollinBosgraaf

mijn Baas , heeft er 1 thuis staan , als je een nummer wil opzoeken op de ipod die draait heb je snel kans dat je de verkeerde knop drukt , het voelt aan of het van de Bart Smit komt , en die ipod zitten er los in geluidskwaliteit is ook niet goed !

maar nu zeg je nog steeds niet waarom numark niet 100% betrouwbaar is.

www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 04-04-2006 14:33
Poster: Nvie
In die nieuwe product lijn van numark vind ik veel dingen à la pioneer terug komen...
NuVJ, zou dat niet toevallig een soort van tegenhanger tegen de DVJ moeten zijn :P

niet alles word van pioneer gejat hoor, numark is in sommige opzichten al veel verder dan pioneer (denk aan de hard disk player)

en met de vj spullen is de DVJ ook niet alles, er zijn zoveel meer dingen die je als vj kunt gebruiken en wilt gebruiken dan de dvj. en numark heeft hier ook goede oplossingen voor (en betaalbaar)
www.moonentertainment.nl
Reind    posted on 04-04-2006 15:24
Poster: Nvie
In die nieuwe product lijn van numark vind ik veel dingen à la pioneer terug komen...
NuVJ, zou dat niet toevallig een soort van tegenhanger tegen de DVJ moeten zijn :P

Zo kun je wel bezig blijven...... Numark is een merk wat net als Pioneer zelf dingen ontwikkeld en dat doen ze niet onverdienstelijk. Om dan te zeggen dat men bij Pioneer aan het jatten is...... vind ik persoonlijk wel heeeeeeel erg ver gezocht.

Numark is naar mijn idee juist heel anders bezig als Pioneer. Numark is innovatief bezig en wil zich positioneren als jong snel en kwalitatief merk, Pioneer mikt op een hele andere doelgroep en bij Pioneer denk ik meer aan degelijk, simpel maar toch vernieuwend. Beide merken hebben hun sterke en zwakke punten en beide zijn ze in staat om een hoogstandje neer te kwakken op de markt wanneer het juiste moment daar is....

Op dit moment is Numark echt HET innovatieve merk die een ommezwaai maakt en meer en meer richting de "nieuwe" dj aan het gaan is (digitaal, vernieuwend etc etc) terwijl Pioneer toch een slag om de arm houd en enigssinds op zeker speelt.

This is an old Topic

No new postings for 6.739 days.
 Post CommentThat would be 224.6 months
or a whopping 18.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

60 Users online: 7 Guests (53 Unknown)
Pages generated today : 16.286
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.850.998

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy